Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8177
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВікарчук, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorПащенко, Ольга Петрівна-
dc.contributor.authorЮшкевич, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-05-03T13:19:31Z-
dc.date.available2023-05-03T13:19:31Z-
dc.date.issued2023-04-06-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8177-
dc.description.abstractЗапропоновано авторський підхід до змісту поняття «маркетинг-менеджмент». Розроблено модель маркетинг-менеджменту з урахуванням стратегічних орієнтирів розвитку підприємства. Сформульовано принципи реалізації маркетинг-менеджменту. Запропоновано збалансовану систему показників в моделі маркетинг-менеджменту підприємстваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries117915;-
dc.titleСтаття "Сучасна модель маркетинг-менеджменту виробничого підприємства"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Авторське право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
117915.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open
117915_рішення.pdf207.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.