Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8103
Title: Фактори та резерви підвищення рівня рентабельності на підприємстві
Authors: Данкевич, А.Є.
Міліневська, В.Д.
Keywords: прибуток; підприємство; зовнішні та внутрішні фактори; тактичні і стратегічні резерви; управління прибутком; рентабельність.
profit; enterprise; external and internal factors; tactical and strategic reserves; profit management; profitability
Issue Date: 2020
Publisher: Міжнародний науковий журнал "Інтернаука".
Abstract: У статті пропонуються шляхи підвищення рентабельності підприємства, обґрунтовано важливість підвищення прибутку підприємств для забезпечення фінансової стійкості. Розглянуто фактори, що мають вплив на прибуток підприємства. Наведено групи факторів за ознакою керованості з боку підприємства (зовнішні та внутрішні), в межах внутрішніх проаналізовано основні і другорядні фактори та визначено характер їх впливу на рентабельність підприємства. Виявлено резерви, що дозволяють підвищити прибуток підприємства, в розрізі двох груп: тактичні (по-елементні) – збільшення обсягу реалізації продукції, оптимізація витрат на виробництво, оптимізація структури виробництва і реалізації продукції, і стратегічні (комплексні) – збільшення різниці між ціною та витратами на виробництво, збільшення добутку обсягу виробництва продукції та одиничного прибутку, підвищення якості продукції та вихід на нові ринки збуту. Охарактеризовано концепцію «центрів фінансової відповідальності» та її значення в управлінні факторами впливу на рентабельність підприємства.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8103
Appears in Collections:Викладачі університету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фактори та резерви підвищення рівня рентабельності на підприємстві.pdfУ статті пропонуються шляхи підвищення рентабельності підприємства, обґрунтовано важливість підвищення прибутку підприємств для забезпечення фінансової стійкості. Розглянуто фактори, що мають вплив на прибуток підприємства. Наведено групи факторів за ознакою керованості з боку підприємства (зовнішні та внутрішні), в межах внутрішніх проаналізовано основні і другорядні фактори та визначено характер їх впливу на рентабельність підприємства. Виявлено резерви, що дозволяють підвищити прибуток підприємства, в розрізі двох груп: тактичні (по-елементні) – збільшення обсягу реалізації продукції, оптимізація витрат на виробництво, оптимізація структури виробництва і реалізації продукції, і стратегічні (комплексні) – збільшення різниці між ціною та витратами на виробництво, збільшення добутку обсягу виробництва продукції та одиничного прибутку, підвищення якості продукції та вихід на нові ринки збуту. Охарактеризовано концепцію «центрів фінансової відповідальності» та її значення в управлінні факторами впливу на рентабельність підприємства.687.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.