Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8099
Title: Тенденції автоматизації послуг в індустрії гостинності
Other Titles: Trends of automation of services in the hospitality industry
Authors: Олійник, О.В.
Тарасюк, Г.М.
Чагайда, А.О.
Oliinyk, O.V.
Tarasiuk, H.M.
Chahaida, A.O.
Keywords: готелі
автоматизація
сервіс
клієнт
чат-бот
розвиток
штучний інтелект
гостинність
hotels
automation
service
client
chatbot
development
artificial intelligence
hospitality
Issue Date: 2022
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Економіка, управління та адміністрування;
Abstract: Іноваційні технології в світі можуть покращити взаємодію з клієнтами, від відгуків яких залежить оцінка наданих послуг. Технології чат-ботів на основі штучного інтелекту можуть використовуватися для надання персоналізованих послуг, як-от створеня програми харчування та підтримки фізичних можливостей. Саме такий напрям автоматизації послуг індустрії набуває широкого розповсюдження в світі. У статті проведено аналіз зарубіжного досвіду розвитку процесів автоматизації послуг гостинності, визначено основні переваги та недоліки. На основі анкетування проведено оцінку якості сприйняття автоматизації процесів обслуговування молоддю. Визначено, що чат-боти краще виконують прості завдання, працюючи за відповідним алгоритмом, окрім того необхідно враховувати індивідуальні побажання людини, особливо якщо є потреба знайти нестандартне рішення. Визначено основні проблеми, з якими стикаються компанії індустрії гостинності під час впровадження автоматизації гостиності, проаналізовано можливості їх вирішення, а також доведено необхідність їх впровадження в сучасному світі та перспективи розвитку цього напряму.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8099
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41.pdf585.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.