Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8097
Title: Використання мобільних додатків для цифровізації бізнес-процесів у ресторанному бізнесі та їх оптимізація на основі методу A/B тестування
Other Titles: Prospects for the use of mobile applications for digitalization of the main business processes in the restaurant business
Authors: Ткачук, В.О.
Шестакова, А.В.
Keywords: цифрова трансформація
цифровізація бізнес-процесів
мобільні додатки для ресторанів
ресторанний бізнес
оптимізація мобільних додатків
метод A/B тестування
digital transformation
digitization of business processes
mobile applications for restaurants
restaurant business
mobile applications optimization
A/B testing method
Issue Date: 2022
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Економіка, управління та адміністрування;4(102)
Abstract: У статті розглядаються технічні переваги мобільних додатків перед традиційними способами управління бізнес-процесами та переваги їх використання в ресторанному бізнесі з огляду на пролонговані карантинні обмеження та війну з рф. Аргументується необхідність активного впровадження мобільних додатків у діяльність ресторанів, що пов’язано насамперед зі збільшенням чисельності користувачів мобільних пристроїв. Останнє суттєво розширює можливості роботи з великими потоками даних, а отже, дозволяє ресторанному бізнесу масштабувати прибутки. Серед переваг використання мобільних додатків для ресторанного бізнесу авторами виокремлюється можливість замовляти їжу чи бронювати столики онлайн, реалізувати програму лояльності (пропонувати бонуси або ваучери), презентувати гостям актуальне меню, швидко отримувати зворотний зв’язок від гостей тощо. Технічно це можна реалізувати через сервіси для бронювання столиків, замовлення та доставки їжі, кіоски самообслуговування, цифрового відстеження запасів, цифрового меню, мобільних рішень для кур’єрів. Всі ці сервіси для зручності мають бути об’єднані у повноцінні мобільні додатки. Тому обґрунтовується думка, що якісний мобільний додаток виконуватиме важливі для будь-якого ресторанного бізнесу функції, зокрема, привертатиме увагу нових клієнтів, підтримуватиме зацікавленість діючої клієнтури, сприятиме збільшенню прибутковості закладів громадського харчування, дозволятиме ефективно та легко управляти закладом або мережею ресторанів. Робиться спроба пов’язати необхідність оптимізації онлайн-замовлень клієнтів зі збільшенням кількості ресторанів та онлайн-платформ для замовлення і доставки їжі. На підтвердження цього зазначається, що мобільний додаток ресторану має утримувати клієнтів, а не змушувати їх постійно обирати між різними додатками-аналогами. Всю необхідну інформацію для цього може надати A/B тестування, що передбачає порівняння двох версій чого-небудь з метою визначення тієї з них, яка працює краще. Він може позбавити технічний персонал ресторану від здогадок про те, що конкретно потрібно оптимізувати в додатку ресторану. Аргументується, що, спираючись на реальні користувацькі дані, технічний персонал ресторану може напряму побачити вплив змін на мобільний додаток і рухатися далі відразу з виграшним варіантом. Таким чином, безперервне удосконалення додатка спроможне забезпечити глибше розуміння переваг клієнтів і дозволить вносити оновлення, узгоджуючи зміни з тим, на що клієнти добре реагували в минулому.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8097
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf531.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.