Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8091
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марцева Л.А. | |
dc.date.accessioned | 2023-01-17T11:50:54Z | |
dc.date.available | 2023-01-17T11:50:54Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8091 | |
dc.description | Марцева Л.А. Педагогіка і психологія вищої школи : навч. посіб. / Л.А. Марцева. – Електронні дані. – Житомир: Державний університет «Житомирська політехніка», 2022. – 150 c. | uk_UA |
dc.description.abstract | Навчальний посібник орієнтовано на ознайомлення майбутніх фахівців із загальними основами педагогіки вищої школи, особливостями процесу навчання та формами організації навчання студентів у закладах вищої освіти, організацією самостійної та науково-дослідницької роботи студентів, функцій контролю за рівнем навчальних досягнень, теорією виховання студентської молоді та самовиховання комунікативних здібностей майбутніх фахівців. Значну увагу приділено проблемам формування педагогічної культури викладача та аспектам організації його праці. У посібнику вміщено теоретичний матеріал дисципліни, практичні роботи, запитання для самоконтролю, тестові питання з зазначеної тематики, список рекомендованої обов’язкової літератури, додатки. Навчальний посібник призначений для здобувачів вищої освіти за освітнім ступенем магістр. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Державний університет "Житомирська політехніка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Навчальний посібник; | |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.subject | самовиховання | uk_UA |
dc.subject | комунікативні здібності | uk_UA |
dc.title | Педагогіка і психологія вищої школи | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Підручник |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Марцева.pdf | 2.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.