Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8000
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолчанов, А.Ю.-
dc.contributor.authorГородиський, М.П.-
dc.contributor.authorДячек, С.М.-
dc.contributor.authorЛитвинчук, І.В.-
dc.contributor.authorВиговська, О.А.-
dc.contributor.authorPolchanov, A.Yu.-
dc.contributor.authorHorodyskyi, M.Р.-
dc.contributor.authorDiachek, S.М.-
dc.contributor.authorLytvynchuk, I.V.-
dc.contributor.authorVyhovska, O.А.-
dc.date.accessioned2022-07-12T07:41:44Z-
dc.date.available2022-07-12T07:41:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8000-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання цифрової трансформації українського бізнесу. Незважаючи на розвинений сектор інформаційних технологій, вітчизняні підприємства мають низький рівень цифровізації. Методологічною основою дослідження є загальні та спеціальні методи дослідження, у тому числі методи теоретичного узагальнення, аналізу, синтезу, порівняння та інші. Інформаційною базою дослідження є дані Державної служби статистики України, Національного банку України, дослідження міжнародних організацій, наукові праці та інші відкриті джерела. Метою статті є виявлення тенденцій цифровізації фінансово-економічної діяльності підприємств України та розробка рекомендацій щодо удосконалення процесів діджиталізації. Визначено низький рівень доступу вітчизняних підприємств до мережі Інтернет. Найбільша частка підприємств, які мають веб-сайти належить сфері інформаційних технологій (57,1% усіх компаній галузі 2021). Обсяг реалізованої продукції (товарів, послуг) отриманої від електронної комерції в Україні у 2023 році планується збільшити до 736,97 млрд грн. Визначено тенденцію до збільшення частки підприємств, які використовують хмарні обчислення (наприклад, використання програмного забезпечення для бухгалтерії та фінансів, зберігання файлів, хостингу баз даних). Визначено основні шляхи удосконалення цифрової трансформації українського бізнесу: 1) створення сайту-візитки (дуже критично для галузей з високим значенням наявності веб-сайту); 2) забезпечення всіх працівників доступом до мережі Інтернет; 3) розширення функціональності сайту (відповідно до тенденцій на ринку); 4) оцінка доцільності придбання послуги хмарних обчислень (відповідно до специфіки бізнесу); 5) розширення можливостей для розрахунків смартфонами й інші NFC-пристроями при здійснення безконтактних платежів; 6) перехід на надсилання рахунків фактур у електронній формі, придбаній для автоматизованої обробки (залежно від клієнтської бази).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;1(99)-
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectфінансиuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjecteconomiesuk_UA
dc.subjecte-commerceuk_UA
dc.subjectinformation technologyuk_UA
dc.subjectfinancesuk_UA
dc.subjectdigitizationuk_UA
dc.titleТенденції діджиталізації фінансово-економічної діяльності підприємств в Україніuk_UA
dc.title.alternativeTrends in digitalization of financial and economic activities of companies in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenIntroduction. The article examines the issue of the digital transformation of Ukrainian businesses. Despite the existing developed sector of information technology, domestic companies have a low level of digitalization of their activity. The methodological basis of the study were general and special research methods, including methods of theoretical generalization, analysis, synthesis, comparison and others. The information base of the study was the data of the State Statistics Service of Ukraine, National Bank of Ukraine, research of international organizations, scientific papers and other open sources. Purpose. The purpose of the article is the identification of trends in the digitalization of financial and economic activities of companies in Ukraine and the development of recommendations for improving the implementation of information technology. Results. The problem of poor access of domestic enterprises to the Internet has been identified. The largest share of companies that have websites was in the field of information technology (57,1% of all companies in the industry in 2021). The volume of sold products (goods, services) received from e-commerce in Ukraine is projected to increase to UAH 736,97 billion in 2023. The tendency to increase the share of enterprises that use cloud computing services (like using software for accounting and finance, file storage, database hosting) has been determined. Conclusions. The paper develops the main ways to improve the digital transformation of Ukrainian business: 1) creation of business site (very critical for industries with a high value of having a website); 2) providing all employees with access to the Internet; 3) improving the functionality of the website (following market trends); 4) assessment of the feasibility of purchasing a cloud computing service depends on business's specific; 5) providing the opportunity for payments by smartphones and other NFC devices when making contactless payments; 6) transition to sending invoices in electronic form purchased for automated processing (depending on the customer base).uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.