Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7946
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗахаров, Д.М.-
dc.contributor.authorZakharov, D.M.-
dc.date.accessioned2021-12-16T09:13:07Z-
dc.date.available2021-12-16T09:13:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7946-
dc.description.abstractУ статті здійснено огляд існуючої літератури з різних аспектів, пов'язаних із соціальним капіталом (визначення, концептуальні рамки, емпіричні дослідження та інше), та проаналізовано економічну літературу щодо визначення соціального капіталу. Також були розглянуто основні механізми розповсюдження знань на основі соціального капіталу. Є кілька визначень соціального капіталу. Ці визначення можуть бути розділені на дві категорії: соціальний капітал є внутрішнім – як актив створений внаслідок партнерської взаємодії та всередині соціальної мережі, та/або зовнішнім – сформований через довіру до інституцій та під впливом соціальних норм в суспільстві. Сучасне трактування соціального капіталу зводиться до того, що це результат взаємозв’язків, який підсилює фінансовий, виробничий, людський, інтелектуальний та природний капітали, підвищує ефективність управління, активізує потенційні можливості підприємства. Аналіз визначень соціального капіталу та його форм вираження дозволив схематично відобразити взаємозв’язок між структурними елементами соціального капіталу: довіра, соціальна мережа та соціальні норми. Сучасна практика та вимоги інвесторів щодо інформаційної прозорості корпоративної звітності та підзвітності бізнесу обумовлена більш глибоким розумінням стратегії компанії та інструментів її реалізації, пояснює трансформацію підходів до формування корпоративної звітності. Відображення соціального капіталу в звітності набуває важливого значення, оскільки прямо впливає на підвищення прозорості, а відповідно і на ринкову вартість підприємства. Ефективне використання соціального капіталу дозволяє зменшувати трансакційні витрати і підвищувати фінансові показники бізнесу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;3(97)-
dc.subjectнематеріальний активuk_UA
dc.subjectсоціальний капіталuk_UA
dc.subjectдовіраuk_UA
dc.subjectсоціальна мережаuk_UA
dc.subjectсоціальні нормиuk_UA
dc.subjectintangible assetuk_UA
dc.subjectsocial capitaluk_UA
dc.subjecttrustuk_UA
dc.subjectsocial networkuk_UA
dc.subjectsocial normsuk_UA
dc.titleАналіз поняття «соціальний капітал» в літературіuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the concept of «social capital» in literatureuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article deals with an overview of existing literature on various aspects related to social capital (definition, conceptual frameworks, empirical research, etc.), and analyzes economic literature on the definition of social capital. The main mechanisms for disseminating knowledge based on social capital are also considered. There are several social capital definitions. These definitions can be divided into two categories: social capital is internal – as an asset created because of partner interaction and within the social network and/or external – formed through confidence in institutions and under the influence of social norms in society. A modern interpretation of social capital is that this is the result of interconnections of financial, manufactured, human, intellectual, and natural capital that increases management efficiency, activates the potential capabilities of the enterprise. An analysis of the definitions of social capital and its forms of expression allowed us to schematically reflect the relationship between structural elements of social capital: trust, social network, and social norms. Modern practice and requirements of investors regarding the information transparency of corporate reporting and business accountability, due to a deeper understanding of the company’s strategy and tools for its implementation, explains the transformation of approaches to the formation of corporate reporting. The reflection of social capital in reporting acquires importance, since it directly affects the increase in transparency, and, accordingly, affects the enterprise market value. Effective use of social capital allows to reduce transaction costs and increase financial performance.uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.