Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШиманська, К.В.-
dc.contributor.authorБондарчук, В.В.-
dc.contributor.authorІгнатюк, В.А.-
dc.contributor.authorShymanska, K.V.-
dc.contributor.authorBondarchuk, V.V.-
dc.contributor.authorIgnatiuk, V.A.-
dc.date.accessioned2021-12-15T12:56:58Z-
dc.date.available2021-12-15T12:56:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7944-
dc.description.abstractВихід українських компаній на зарубіжні ринки з конкурентоспроможними товарами вимагає суворого дотримання прав інтелектуальної власності. У системі міжнародного торговельного права сформовано окрему підсистему регулювання торговельних аспектів прав інтелектуальної власності, зокрема щодо географічних зазначень. У зв’язку з потребою виконання Угоди про асоціацію з ЄС проблема імплементації вимог відповідної угоди СОТ та пов’язаних директив і регламентів ЄС набуває важливого значення. Метою статті було дослідження системи регулювання використання географічних зазначень під час виходу компаній на європейські ринки товарів. У результаті дослідження визначено нормативно-правові документи, що регулюють питання географічних зазначень для товарів. Визначено передумови для активізації законодавчої роботи в Євросоюзі щодо урегулювання використання географічних зазначень. До них належить розширення кордонів ЄС та активізація зовнішньої торгівлі з новими членами; поширення у вітчизняних компаній настроїв щодо виходу на зарубіжні ринки зі специфічною сільськогосподарською продукцією та продовольчими товарами; збільшення кола учасників, пов’язаних із виявленням та уточненням меж території поширення об’єктів інтелектуальної власності; зростання ризиків становлення однакових найменувань продукції у зв’язку з розширенням спектру торгованих на міжнародних ринках продуктів та знаків відповідних географічних зазначень території їх походження походження. В роботі проаналізовано місце географічних зазначень у системі якісних характеристик сільськогосподарської продукції та продуктів харчування, описано кейси реєстрації найбільш поширених та захищених їх видів – PDO/PGI/TSG.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;3(97)-
dc.subjectгеографічні зазначенняuk_UA
dc.subjectміжнародні ринкиuk_UA
dc.subjectгеографічне маркування товаруuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectЄвропейський Союзuk_UA
dc.subjectgeographical indicationsuk_UA
dc.subjectinternational marketsuk_UA
dc.subjectgeographical indication of goodsuk_UA
dc.subjectUkraineuk_UA
dc.subjectEuropean Unionuk_UA
dc.titleРегулювання використання географічних зазначень як фактор активізації експорту товарів українськими компаніями на ринки ЄСuk_UA
dc.title.alternativeRegulation of the geographical indications as a intensifying for exporting Ukrainian companies’ goods to EU marketsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenUkrainian companies’ entrance into foreign markets with competitive goods requires strict observance of intellectual property rights. In the system of international trade law there is a separate subsystem for regulating trade aspects of intellectual property rights, particular with regard to geographical indications. Due to the need to implement the Association Agreement with the EU, the problem of implementing the requirements of the relevant WTO agreement and related EU directives and regulations is becoming important. The article aims at studying the regulating system of geographical indications using during companies’ entrance to European markets of goods. As a result of the research, the normative-legal documents regulating the geographical indications for goods have been determined. As well as prerequisites for intensification of legislative work in the European Union to regulate the use of geographic indications have been identified. These include the expansion of the EU’s borders and the intensification of foreign trade with new members; spreading the mood within domestic companies to enter foreign markets with specific agricultural products and food products; increasing the number of participants involved in identifying and clarifying the boundaries of the territory of distribution of intellectual property; increasing the probability of repetition of product names due to a significant expansion of the range of product names and geographical indications of their origin. The paper analyzes the place of geographical indications in the system of qualitative characteristics of agricultural and food products, describes the cases of registration of the most common and protected its species – PDO/PGI/TSG.uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf667.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.