Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7943
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКругляк, М.Е.-
dc.contributor.authorKrugliak, M.E.-
dc.date.accessioned2021-12-15T10:44:43Z-
dc.date.available2021-12-15T10:44:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7943-
dc.description.abstractУ статті розглянуто всесвітньо відому акцію «Ніч музеїв» як один з успішних прикладів музейної комунікації. Цей захід, як правило, проводиться в Міжнародний день музеїв і є одним зі шляхів створення позитивного образу музею, його популяризації та реклами. Автор подає історію виникнення цієї акції, розповідає про особливості її проведення в декількох країнах світу, зокрема акцентує увагу на досвіді сусіда України – Польщі. У тексті продемонстровано ступінь залучення музеїв України до «Ночі музеїв», показано найцікавіші атракції, що пропонувалися відвідувачам у 2017–2021 роках. Доведено, що акція «Ніч музеїв» з кожним роком набуває все більшої популярності у світі та в Україні, що до її проведення все активніше долучаються не стільки музеї, скільки установи сфери культури та освіти, зокрема, мистецькі галереї, Академії наук, університети, бібліотеки, засоби масової інформації. Наголошено на тому, що найчастіше у «Ніч музеїв» пропонується вільний вхід до установ або ж встановлюється помірна ціна за квиток. Серед найпопулярніших дійств – презентації книжок та колекцій одягу, майстер-класи та квести, театралізовані вистави, концерти, перегляди кінострічок. Звернено увагу на труднощі в проведенні «Ночі музеїв» в Україні і світі. Окрім обмежень у музеях, пов’язаних із COVID-19, в Україні до світової пандемії додаються економічні труднощі: недостатнє фінансування з боку держави, низька залученість спонсорів (особливо в провінції), пасивність пересічних громадян, нерозвиненість інфраструктури, зокрема транспортної, недостатнє використання можливостей реклами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;3(97)-
dc.subjectвідвідувачuk_UA
dc.subjectМіжнародний день музеїuk_UA
dc.subjectмузейuk_UA
dc.subjectмузейна акціяuk_UA
dc.subjectмузейна комунікаціяuk_UA
dc.subject«Ніч музеїв»uk_UA
dc.subjectvisitoruk_UA
dc.subjectInternational Museum Dayuk_UA
dc.subjectmuseumuk_UA
dc.subjectmuseum actionuk_UA
dc.subjectmuseum communicationuk_UA
dc.subject«Museum Night»uk_UA
dc.title«Ніч музеїв» як успішний приклад музейної комунікаціїuk_UA
dc.title.alternative«Museum Night» as a successful example of museum communicationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article examines the world famous action «Museum Night» as one of the successful examples of museum communication. This event, as a rule, is held on the International Day of Museums and is one of the ways to create a positive image of the museum, its popularization and advertising. The author presents the history of the emergence of this action, tells about the peculiarities of its implementation in several countries of the world, in particular, focuses on the experience of Ukraine’s neighbor, Poland. The text demonstrates the degree of attraction of Ukrainian museums to the «Museum Night», shows interesting attractions that were offered to visitors in 2017–2021. It has been proved that the «Museum Night» action is gaining more and more popularity in the world and in Ukraine every year, that not only museums, but also cultural and educational institutions, in particular art galleries, Academies of Sciences, universities, libraries, mass media, are joining its holding more and more actively. It was noted that most often in the «Museum Night» free admission to institutions is offered or a reasonable price for a ticket is set. Among the most popular activities are presentations of books and clothing collections, master classes and quests, theatrical performances, concerts, movie screenings. An attention to the difficulties in holding the «Museum Night» in Ukraine and the world is drawn. In addition to the restrictions on museums related to COVID-19, economic difficulties in Ukraine are added to the global pandemic: insufficient funding from the state, low involvement of sponsors (especially in the provinces), passivity of ordinary citizens, underdeveloped infrastructure, in particular transport, insufficient use of advertising opportunities.uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf664.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.