Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗамула, І.В.-
dc.contributor.authorЧижевська, Л.В.-
dc.contributor.authorГрабчук, І.Л.-
dc.contributor.authorZamula, I.V.-
dc.contributor.authorChyzhevska, L.V.-
dc.contributor.authorHrabchuk, I.L.-
dc.date.accessioned2021-10-25T08:58:04Z-
dc.date.available2021-10-25T08:58:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7923-
dc.description.abstractЗабезпечення ефективного управління ІТ-послугами вимагає чітко визначеної термінології, проте серед науковців відсутня єдність у цьому питанні. Мета статті полягає у розкритті сутності, основних характеристик та видів ІТ-послуг, які впливають на їх облікове відображення. Для досягнення поставленої мети було використано такі методи: аналіз та синтез, логічне узагальнення, порівняльне зіставлення, графічний метод. На основі аналізу наукових праць, в яких порушувалися питання трактування ІТ-послуг, визначено ключові характеристики цього поняття. Розкриття сутності ІТ-послуг неможливе без описання їх класифікації. У статті узагальнено види ІТ-послуг, що наводяться в працях вчених, та запропоновано здійснювати їх класифікацію за такими ознаками: спосіб надання (ІТ-консалтинг, ІТ-аутсорсинг, розробка програмного забезпечення, системна інтеграція), об’єкт надання (послуги, пов’язані з програмним забезпеченням, з технічним забезпеченням, з обробкою та зберіганням електронної інформації). Встановлено, що ІТ-послуга для цілей бухгалтерського обліку відповідає ознакам, притаманним як усім послугам, так і має свої специфічні. Перелік цих ознак був розширений та представлений таким чином: нематеріальність; невіддільність від джерела; нетиповість; отримання доходу у виконавця або понесення витрат; забезпечення корисного результату у споживача ІТ-послуг; наявність спеціального програмного та технічного забезпечення в отримувача послуг; невідчутність ІТ-послуги до моменту одержання отримувачем кінцевого варіанта ІТ-продукту; невизначеність якості ІТ-послуги до її реалізації; складність у розрахунку остаточної ціни.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;2(49)-
dc.subjectІТ-послугаuk_UA
dc.subjectІТ-продуктuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectоблікuk_UA
dc.subjectIT serviceuk_UA
dc.subjectIT productuk_UA
dc.subjectinformation technologyuk_UA
dc.subjectaccountinguk_UA
dc.titleІТ-послуга: поняття та види для облікових цілейuk_UA
dc.title.alternativeIT service: concepts and types for accounting purposesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenEnsuring effective management of IT services requires well-defined terminology. There is no unity among scientists on this issue. The purpose of the article is to reveal the concept, main characteristics and types of IT services that have an impact on their accounting. To achieve this goal, the following methods were used: analysis and synthesis, logical generalization, contrastive comparison, graphical method. Based on the analysis of scientific works, which raised the issue of interpretation of IT services, the main characteristics of this concept are identified. Disclosure of the essence of IT services is impossible without a description of their classification. The article summarizes the types of IT services provided in the works of scientists. It is proposed to classify them according to the following characteristics: method of provision (IT consulting, IT outsourcing, software development, system integration); object of provision (services related to software; technical support services; services related to the processing and storage of electronic information). It is established that the IT service for accounting purposes meets the characteristics inherent in all services, and has its own specific characteristics. The list of such features has been expanded and presented as follows: immateriality; inseparability from the source; indistinctness; receiving income from the performer or incurring costs; ensuring a useful result for the consumer of IT services; availability of special software and hardware for the service recipient; insensitivity of the IT service until the recipient receives the final version of the IT product; uncertainty of the quality of IT services before its implementation; difficulty in calculating the final price.uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4. Замула.pdf656 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.