Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7885
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБардаш, С.В.-
dc.contributor.authorПетрук, О.М.-
dc.contributor.authorBardash, S.V.-
dc.contributor.authorPetruk, О.М.-
dc.date.accessioned2021-07-08T07:53:34Z-
dc.date.available2021-07-08T07:53:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7885-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню сутності та складу фінансового потенціалу франчайзингової туристичної мережі, що сприятиме розробці методичного забезпечення для формування показників і критеріїв аналізу фінансового потенціалу як передумови оцінки ймовірності виходу з кризи, в якій опинилися суб’єкти туристичного бізнесу в період пандемії. Визначено, що сьогодні активно ведуться дослідження поняття «фінансовий потенціал», пошук методів його оцінки, а також розкриття особливостей управління. Для розкриття його сутності використовуються ресурсний або забезпечувальний, результативний, резервний, результативно-резервний, ресурсно-резервний, ресурсно-результативний, комплексний підходи. Велика кількість підходів свідчить про те, що наукове співтовариство активно намагається віднайти істину. Відсутність універсального підходу до визначення сутності та складу фінансового потенціалу не дозволяє сформувати адекватні методики його оцінки та ефективного подальшого використання, а єдиним критерієм правильності застосування того чи іншого підходу є його масове визнання через практику. Отже, дослідження в цьому напрямі є актуальними та перспективними. Метою статті є аналіз наукових підходів щодо сутності поняття «фінансовий потенціал» як базису для розробки методичних підходів визначення фінансового потенціалу франчайзингових туристичних мереж. У результаті застосування морфологічного аналізу вдалося зробити висновок, що під фінансовим потенціалом слід розуміти сукупність фінансових активів, які на початок фінансового року мають грошову форму та протягом такого періоду можуть бути монетизовані, а також неопераційних необоротних активів, продаж яких протягом фінансового періоду збільшує фінансові можливості відповідно до завдань реалізації економічної стратегії суб’єкта господарювання. Прикладне застосування запропонованого науково-методичного підходу створить можливості виходу зі збиткового становища франчайзингових туристичних мереж, що можливо завдяки повній ідентифікації її фінансового потенціалу. Сам франчайзинг є важливим інструментом розвитку малого бізнесу й однією з найсучасніших моделей організації та здійснення підприємницької діяльності, адже ведення бізнесу за такою моделлю вирішує низку актуальних проблем малого бізнесу, головними з яких є обмеженість у матеріальних, фінансових, трудових, інформаційних ресурсах господарювання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;1(95)-
dc.subjectфінансовий потенціалuk_UA
dc.subjectфінансові ресурсиuk_UA
dc.subjectфінансові активиuk_UA
dc.subjectфінансові резервиuk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.subjectтуристичні мережіuk_UA
dc.subjectfinancial potentialuk_UA
dc.subjectfinancial resourcesuk_UA
dc.subjectfinancial assetsuk_UA
dc.subjectfinancial reservesuk_UA
dc.subjectfranchisinguk_UA
dc.subjecttourist networksuk_UA
dc.titleІдентифікація фінансового потенціалу франчайзингової туристичної мережі: гносеологічний дискурсuk_UA
dc.title.alternativeIdentification of the financial potential of the franchised tourist network: gnoseological discourseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article is devoted to the study of the nature and composition of the financial potential of the franchised tourist network, which will contribute to the development of methodological support for the formation of indicators and criteria for analyzing financial potential as a prerequisite for assessing the likelihood of overcoming the crisis, which are facing tourism businesses during the pandemic. It is determined that today the research is being done on the concept of «financial potential», the search for methods of its evaluation, as well as the disclosure of management features. To reveal its essence, resource or support, effective, reserve, effective-reserve, resource-reserve, resource-effective, complex approaches are used. A large number of approaches indicate that the scientific community is actively trying to find the truth. The lack of a universal approach to determining the nature and composition of financial potential does not allow to form adequate methods of its evaluation and further effective use, and the only criterion for the correct application of an approach is its widespread recognition through practice. Thus, the research in this direction is relevant and promising. The aim of the article is to analyze scientific approaches to the essence of the concept of «financial potential» as a basis for developing methodological approaches to determining the financial potential of franchised tourist networks. As a result of morphological analysis, it was concluded that financial potential should be understood as a set of financial assets that are monetary at the beginning of the financial year and can be monetized during this period, as well as non-operating non-current assets, the sale of which increases financial opportunities according to the tasks of implementation of the economic strategy of the business entity. The applied application of the proposed scientific and methodological approach will create opportunities to overcome the unprofitable position of franchised tourist networks, which is possible due to the full identification of its financial potential. Franchising itself is an important tool for small business development and one of the most modern models of organization and implementation of entrepreneurial activity, because doing business on such a model solves a number of current problems of small business, the main of which are limited material, financial, labor, and information resources.uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
69.pdf676.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.