Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7883
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвинчук, О.В.-
dc.contributor.authorLytvynchuk, O.V.-
dc.date.accessioned2021-07-08T07:40:17Z-
dc.date.available2021-07-08T07:40:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7883-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанню мотивації державних службовців. Проведено ґрунтовний аналіз публікацій на цю тему, який засвідчив наявність значної кількості відповідних досліджень. Змістовно розглянуто актуальні проблеми мотивації держслужбовців у сучасних умовах. Визначено основні мотиви працівників та проаналізовано сутність мотивації праці, перелічено основні завдання мотивації. З урахуванням результатів діяльності людини мотивація може змінюватися, що зумовлює зміну поведінки під час виконання роботи. Для успішного керування поведінкою держслужбовця в процесі трудової діяльності важливо встановити, чому саме людина працює, що викликає бажання й потребу працювати. Старанність, наполегливість у досягненні цілей формуються тільки під впливом сильних мотиваційних чинників. Мотивація посилює бажану поведінку людини, тому розуміння внутрішніх механізмів мотивації – важлива складова ефективної політики професійних відносин у сфері публічного управління. Розглянуто основні напрями матеріального й нематеріального мотивування державних службовців як фактору підвищення ефективної діяльності. Не зважаючи на те, що в сучасному українському суспільстві важливе значення приділяється матеріальному аспекту винагороди праці, проте нематеріальна мотивація є також значущою і важливою. Державний службовець має бути задоволеним тією роботою, яку він виконує, отримуючи відповідні результати й винагороди, ознайомлюючись із власними успіхами, отримуючи визнання за свою працю й чітко передбачуючи для себе подальші перспективи діяльності. У статті відображено теоретичні проблеми формування системи мотивації. Якщо працівники не мотивовані належним чином до високоефективної праці, це знижує загальний рівень діяльності установи та її конкурентоспроможність. Також проаналізовано сучасні методи мотивації держслужбовців та їх вплив на результати діяльності. У процесі наукового дослідження було використано для опрацювання матеріалів такі методи, як описовий та аналітичний, індукція та дедукція, аналіз, синтез, що надало можливість повно й системно дослідити вказану проблематику.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;1(95)-
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectмотивування держслужбовцівuk_UA
dc.subjectмотиваційний механізмuk_UA
dc.subjectматеріальне мотивуванняuk_UA
dc.subjectнематеріальне мотивуванняuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectmotivation of civil servantsuk_UA
dc.subjectmotivational mechanismuk_UA
dc.subjectmaterial motivationuk_UA
dc.subjectintangible motivationuk_UA
dc.titleВплив мотиваційних факторів на результативність діяльності державних службовцівuk_UA
dc.title.alternativeInfluence of motivative factors on the performance of civil servantsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article is devoted to the issue of motivation of civil servants. We conducted a thorough analysis of publications on the problem of motivation. The analysis of publications showed the presence of a significant amount of research on this issue. The topical problems of motivation of civil servants in modern conditions are substantially considered. The main motives of employees are determined and the essence of work motivation is analyzed, the main tasks of motivation are listed. Depending on the results of human activity, motivation may change. This causes a change in behavior in the process of doing work. To successfully manage the behavior of a civil servant in the work process, it is important to establish why a person works, what causes the desire and need to work. Only under the influence of strong motivational factors diligence and persistence in achievement of the purposes is formed. Motivation enhances the desired human behavior. Understanding the internal mechanisms of motivation is an important component of an effective policy of professional relations in the field of public administration. We have considered the main areas of material and intangible motivation of civil servants as a factor in improving efficiency. Theoretical problems of motivation system formation are reflected. If employees are not properly motivated to work highly efficiently, it reduces the overall level of activity of the enterprise and its competitiveness. Modern methods of motivating civil servants and their impact on performance are considered. A civil servant should be satisfied with his / her work, receive appropriate results and rewards, get acquainted with his / her successes, receive recognition for his / her work and see further prospects in his / her own activity. In the process of scientific research such methods as descriptive and analytical, induction and deduction, analysis, synthesis were used for processing materials, which provided an opportunity to fully and systematically investigate this issue.uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
62.pdf458.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.