Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7876
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorChyzhevska, L.V.-
dc.contributor.authorЧижевська, Л.В.-
dc.date.accessioned2021-07-03T08:00:45Z-
dc.date.available2021-07-03T08:00:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7876-
dc.description.abstractУправлінська звітність є важливим елементом як корпоративного управління, так і внутрішніх процесів, які здійснюються в системі контролінгу підприємства. Першочерговим призначенням управлінської звітності є інформаційне забезпечення управлінських рішень, що містить фінансове планування, фінансову звітність, фінансовий аналіз, управлінський облік, складання бюджету, контролінг, управлінську звітність. Перешкодами на шляху до впровадження ефективної системи управління фінансовою звітністю є відсутність формалізованих правил формування, подання, складання, виправлення, контролю управлінською звітністю. З метою подолання такого недоліку у статті пропонується введення терміна «життєвий цикл управлінського звіту», під яким розуміється період часу, що складається з розробки, впровадження, користування управлінським звітом до того моменту, доки він задовольняє інформаційні запити користувачів. При цьому пропонуються такі етапи життєвого циклу управлінського звіту: виявлення запиту від користувача; визначення відповідальних осіб і складу робочої групи з розробки форми звіту; визначення об’єктів звітності, які відповідають на запит користувача; визначення обліково-аналітичних джерел інформації; з’ясування ступеня агрегації показників; автоматизація подання даних для оновлення звітів; візуалізація форми звітності, апробація форми; ідентифікація необхідних виправлень; формулювання рекомендацій для керівництва з прийняття рішень; виявлення нових запитів. Такий підхід сприятиме розв’язанню ключової проблеми інформаційного забезпечення процесу прийняття управлінських рішень, а саме: відсутності узгодження між інформаційними запитами користувачів та наявністю джерел інформації для їх забезпечення.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;1(48)-
dc.subjectmanagement reportinguk_UA
dc.subjectcontrollinguk_UA
dc.subjectmanagement decisionuk_UA
dc.subjectуправлінська звітністьuk_UA
dc.subjectконтролінгuk_UA
dc.subjectуправлінське рішенняuk_UA
dc.titleFormation of management reporting in the enterprise controlling systemuk_UA
dc.title.alternativeФормування управлінської звітності в системі контролінгу підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenManagement reporting is an important element of both corporate governance and internal processes that are carried out in the enterprise’s controlling system. The primary purpose of management reporting is to provide information support for management decisions, which includes financial planning, financial reporting, financial analysis, management accounting, budgeting, controlling, and management reporting. Obstacles to the implementation of an effective financial reporting management system are the lack of formalized rules for the formation, submission, preparation, correction, and control of management reports. In order to overcome this shortcoming, the article introduces the term «life cycle of a management report», which is understood as a period of time that includes the development, implementation, and use of a management report until it meets user information requests. At the same time, the following stages of the management report life cycle are proposed: identifying a request from the user; identifying responsible persons and the working group participants for developing the report form; identifying reporting objects that correspond to the user’s request; defining accounting and analytical sources of information; finding out the degree of aggregation of indicators; automating data submission for updating reports; visualizing the reporting form, testing the form; identifying necessary corrections; formulating recommendations for decision-making guidance; identifying new requests. This approach will help to solve the key problem of information support for the management decision-making process, namely, the lack of coordination between user information requests and the availability of information sources to ensure them.uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52.pdf323.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.