Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7861
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтойка, Н.С.-
dc.contributor.authorПоплавська, В.В.-
dc.contributor.authorStoyka, N.S.-
dc.contributor.authorPoplavska, V.V.-
dc.date.accessioned2021-02-04T09:19:52Z-
dc.date.available2021-02-04T09:19:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7861-
dc.description.abstractВизначено, що одним із основних показників ставлення споживача до бренда є лояльність. Розглянуто показники, за якими можна визначити міру лояльності споживачів до бренду. Визначено загальні характеристики бренда, зокрема: бренд існує в свідомості споживача, він має унікальний набір цінностей, призначений для ідентифікації товарів або послуг виробника; бренд – це об’єкт інтелектуальної власності, що складається із сукупності матеріальних, нематеріальних елементів і відображає характеристики товару, його унікальні ознаки; бренд – маркетинговий інструмент, що має певну цінність для продавців та споживачів товарів, сприяє економічному розвитку підприємства і формуванню взаємовигідних відносин з партнерами; на відміну від торгової марки бренд не можна реєструвати і контролювати, а також прив’язати до якогось географічного місця. Встановлено існуючі підходи до побудови методики бухгалтерського обліку торгових марок та брендів, які можуть відрізнятися залежно від того, чи придбані такі активи або були створені самим підприємством. Уточнено питання нарахування амортизації на придбані права на торгову марку. Розкрито порядок передачі виключних прав власності на торгову марку. Запропоновано господарські операції придбання виключно майнових прав на торгову марку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;4(94)-
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectторгова маркаuk_UA
dc.subjectнематеріальний активuk_UA
dc.subjectоблік торговельних марокuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjecttrademarkuk_UA
dc.subjectintangible assetuk_UA
dc.subjectaccounting of trade marksuk_UA
dc.titleОблікове відображення господарських операцій з придбання бренд-активів підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeAccounting reflection of business transactions for the acquisition of brand assets of the enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article determines that one of the main indicators of the consumer’s attitude to the brand is loyalty. The indicators that can be used to determine the degree of consumer loyalty to the brand are considered. The general characteristics of the brand are determined, in particular: the brand exists in the mind of the consumer, it has a unique set of values intended to identify the goods or services of the manufacturer; a brand is an object of intellectual property consisting of a set of tangible, intangible elements, reflects the characteristics of a product, its unique features; a brand is a marketing tool that has a certain value for sellers and consumers of goods, contributes to the economic development of the enterprise and the formation of mutually beneficial relationships with partners; unlike a trademark, a brand cannot be registered and controlled, and cannot be tied to any geographic location. The existing approaches to the construction of accounting methods for trademarks and brands are established, which may differ depending on whether the acquired assets were created by the enterprise itself. The issue of depreciation of acquired rights to a trademark is clarified. The procedure for transferring exclusive ownership rights to a trademark is disclosed. The business transactions for the acquisition of exclusively property rights to a trademark are proposed.uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10 Стойка.pdf480.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.