Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7770
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСупрунова, І.В.-
dc.contributor.authorSuprunova, I.V.-
dc.date.accessioned2020-10-07T09:37:57Z-
dc.date.available2020-10-07T09:37:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7770-
dc.description.abstractПроведено критичний аналіз динаміки прогнозованих значень ВВП в Україні та світі в умовах невизначеності. Варто зазначити, що глибина економічного спаду країн буде залежати від багатьох факторів, таких як: розвиток пандемії, тривалість та інтенсивність обмежувальних заходів, негативні зміни в економічних процесах, коливання на фінансовому ринку, зміни у поведінці людей. Досліджено відкориговані прогнози економічного розвитку Міжнародного валютного фонду, Світового банку, Організації економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР) на предмет зміни валового внутрішнього продукту провідних країн світу в результаті поширення вірусу SARS-CoV-2 з експоненціальною швидкістю. Надано порівняння прогнозів економічного розвитку на 2020–2021 рр. для України на основі оприлюднених звітів Міжнародного валютного фонду, Світового банку, Кабінету Міністрів України, Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України і Національного банку України. Встановлено, що в умовах загострення кризової ситуації відбувається зростання частки тіньових процесів в економіці і виникає необхідність зміни інструментів та методів державного управління тіньовою економікою як структурною складовою державної безпеки, удосконалення механізму політики детінізації. Висвітлено внутрішні та зовнішні ризики, пов’язані з пандемією COVID-19. У контексті дослідження тіньова економіка розглядається у системі гарантування державної безпеки і трактується як соціально-економічне явище, якому характерна наявність неконтрольованих і нерегламентованих державою, неформальних та протиправних економічних відносин, які загрожують державній безпеці країни і спричиняють економічні, соціальні та екологічні збитки державі й суспільству. Запропоновано заходи подолання кризових явищ, зумовлених пандемією COVID-19, та детінізації економіки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;3(93)-
dc.subjectтіньова економікаuk_UA
dc.subjectдержавна безпекаuk_UA
dc.subjectпандемія COVID-19uk_UA
dc.subjectваловий внутрішній продуктuk_UA
dc.subjectполітика детінізації економікиuk_UA
dc.subjectshadow economyuk_UA
dc.subjectstate securityuk_UA
dc.subjectCOVID-19 pandemicuk_UA
dc.subjectgross domestic productuk_UA
dc.subjectpolicy of de-shadowing of economyuk_UA
dc.titleДетінізація економіки в контексті подолання кризових явищ, зумовлених пандемією COVID-19uk_UA
dc.title.alternativeDetinization of the economy in the context of overcoming crisis phenomena caused by the COVID-19 pandemicuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenA critical analysis of the dynamics of forecasted values of gross domestic product (GDP) in Ukraine and in the world under uncertainty. It should be noted that the depth of the economic downturn will depend on many factors, such as: the development of a pandemic, the duration and intensity of restrictive measures, negative changes in economic processes, fluctuations in the financial market, changes in human behavior. The adjusted forecasts of economic development of the International Monetary Fund, the World Bank, the Organization for Economic Cooperation and Development for changes in the gross domestic product of the world's leading countries as a result of the spread of SARS-CoV-2 virus at an exponential rate. A comparison of economic development forecasts for 2020–2021 for Ukraine is provided on the basis of published reports of the International Monetary Fund, the World Bank, the Cabinet of Ministers of Ukraine, the Ministry of Economic Development, Trade and Agriculture of Ukraine and the National Bank of Ukraine. It is established that in the conditions of aggravation of crisis situation the share of shadow processes in economy grows and there is a necessity of change of tools and methods of the state management of shadow economy as a structural component of state security, improvement of the mechanism of de-shadowing policy. The internal and external risks associated with the COVID-19 pandemic are highlighted. In the context of the study, the shadow economy is considered in the system of state security and is interpreted as a socio-economic phenomenon, which is characterized by uncontrolled and unregulated, informal and illegal economic relations that threaten national security and cause economic, social and environmental damage to the state and society. Measures to overcome the crisis caused by the COVID-19 pandemic and de-shadow the economy are suggested.uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12. Супрунова.pdf571.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.