Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7769
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПсюк, М.О.-
dc.contributor.authorPsiuk, M.O.-
dc.date.accessioned2020-10-07T09:30:38Z-
dc.date.available2020-10-07T09:30:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7769-
dc.description.abstractВраховуючи глобальні тенденції розвитку ринку космічних товарів та послуг, а також стратегічну важливість космічної галузі як мультиплікатора розвитку високотехнологічної інноваційної економіки, постає важливим питання перегляду й оптимізації значення космічних агентств у визначенні та формуванні пріоритетів розвитку державної космічної політики. Світова космічна галузь швидко змінюється, здійснюючи перехід до четвертого етапу розвитку – побудови екосистеми «Нового космосу», яка характеризується стрімкою комерціалізацією космічного сектору, розширенням кола учасників галузі та наростаючою швидкістю впровадження інновацій. На сьогодні вітчизняна космічна галузь потребує швидких та ефективних рішень щодо реформування національної космічної політики, виважених підходів до державного регулювання та управління галуззю з урахуванням глобальних трендів розвитку світового космічного сектору.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;3(93)-
dc.subjectкосмічна галузьuk_UA
dc.subjectкосмічне агентствоuk_UA
dc.subjectміжнародна коопераціяuk_UA
dc.subjectдержавна політикаuk_UA
dc.subject«Новий космос»uk_UA
dc.subjectspace industryuk_UA
dc.subjectspace agencyuk_UA
dc.subjectinternational cooperationuk_UA
dc.subjectpublic policyuk_UA
dc.subject«New Space»uk_UA
dc.titleРоль космічних агентств у формуванні державної політики розвитку космічної галузіuk_UA
dc.title.alternativeThe role of space agencies in the formation of state policy for the development of the space industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenTaking into account the global trends in the space goods and services market, as well as the strategic importance of the space industry as a multiplier for the development of high-tech innovation economy, it is important to review and optimize the role of space agencies in shaping and prioritizing state space policy. The global space industry is changing rapidly, moving to the fourth stage of development – the construction of the ecosystem of the «New Space», which is characterized by rapid commercialization of the space sector, expanding the range of industry participants and increasing innovation. Today, the domestic space industry needs quick and effective solutions to reform the national space policy, balanced approaches to state regulation and management of the industry, taking into account global trends in the global space sector.uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11. Псюк.pdf666.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.