Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7765
Title: Вимірювання соціальних нематеріальних активів як фактора впливу на формування соціального капіталу
Other Titles: Social intangible assets measurement as an influencing factor of social capital formation
Authors: Захаров, Д.М.
Zakharov, D.M.
Keywords: нематеріальний актив
соціальний капітал
методи оцінки активів
соціальна мережа
інвестиції
intangible assets
social capital
asset valuation methods
social network
investments
Issue Date: 2020
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Економіка, управління та адміністрування;3(93)
Abstract: Обґрунтовано зростання ролі нематеріальних активів в умовах трансформації економіки. Виокремлено проблеми обліку нематеріальних активів, що потребують вирішення. Вартість компанії визначається як її матеріальними, так і нематеріальними активами. В сучасних умовах розвитку важливим нематеріальним активом, що створює цінність, стає соціальна цифрова присутність підприємства. Для підвищення рівня взаємодії з клієнтами бізнес використовує різні способи, зокрема соціальні мережі стали такими універсальними інструментами. До соціальних нематеріальних активів належать: вебсайти, чатботи, блоги, бібліотеки ЗМІ, сторінки в соціальних мережах тощо. Інвестиції в створення соціальних нематеріальних активів суттєво збільшуються щорічно, а це, в свою чергу, спонукає стейкхолдерів усіх рівнів до запиту на представлення точної та об’єктивної інформації щодо таких активів. Хоча сьогодні не існує загальновизнаного методу оцінювання соціальних нематеріальних активів, для їх оцінки доцільно розглядати методи, які застосовуються під час оцінки об’єктів права інтелектуальної власності. Представлення неповної інформації про вартість підприємства та інструменти генерування доходів впливає на викривлення показників фінансово-майнового стану, оцінку його фінансової стабільності, платоспроможності, ліквідності, здатності до залучення інвестицій. Діючі стандарти та методичні рекомендації бухгалтерського обліку, як міжнародні, так і національні, забороняють капіталізувати витрати на створення нематеріальних активів у соціальних мережах та мережі Інтернет. Подальші дослідження цієї проблеми розвиватимуть не тільки напрям тестування досліджуваних підходів та методів до оцінки соціальних нематеріальних активів, які впливають на формування соціального капіталу, але й напрям розробки інших методів оцінки нематеріальних активів, зокрема українських підприємств.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7765
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5. Захаров.pdf530.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.