Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7736
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрицишен, Д.О.-
dc.contributor.authorСвірко, С.В.-
dc.contributor.authorЯремчук, І.М.-
dc.contributor.authorGrytsyshen, D.O.-
dc.contributor.authorSvirko, S.V.-
dc.contributor.authorYaremchuk, I.M.-
dc.date.accessioned2020-09-02T06:42:27Z-
dc.date.available2020-09-02T06:42:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7736-
dc.description.abstractУ роботі обґрунтовано виокремлення у межах попереднього державного аудиту таких підвидів, як: попередній аудит проєкту головного фінансово-планового документа країни – Державного бюджету країни; попередній аудит проведення фактичних трансакцій щодо публічних коштів та іншого майна, що перебуває у державній власності (а в окремих випадках – суспільних коштів). На розбудову теоретичного підґрунтя механізму попереднього державного аудиту сформовано термінологічні його компоненти, як-от: бюджетна заборгованість, бюджетна фінансова заборгованість, майбутня нелегітимна заборгованість, фактична нелегітимна заборгованість з таким їх трактуванням. З метою оптимізації робіт з проведення попереднього аудиту проведення фактичних трансакцій запропоновано виокремлення таких його напрямів: попередній аудит використання публічних коштів у межах виконання Державного бюджету (витрати Державного бюджету); попередній аудит використання публічних коштів у межах виконання кошторисів та планів використання бюджетних коштів (витрати розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів); попередній аудит іншого майна, що перебуває у державній власності. Умотивовано, що попередній аудит використання публічних коштів у межах виконання Державного бюджету (витрати Державного бюджету) найбільш доречно фактично здійснювати на етапі взаємодії Міністерства фінансів України як організатора управління виконанням Державного бюджету України та Державної казначейської служби України як головного «бюджетного банку країни». У межах вказаного напряму в роботі сформовано механізм дій з перевірки на етапах: відкриття асигнувань із загального фонду державного бюджету; відкриття асигнувань за рахунок інших надходжень спеціального фонду державного бюджету; здійснення окремих видатків державного бюджету; здійснення витрат з погашення і обслуговування боргових та гарантійних зобов’язань держави; здійснення операцій з надання кредитів за рахунок коштів державного бюджету. Попередній аудит використання публічних коштів у межах виконання кошторисів та планів використання бюджетних коштів (витрати розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів) логічно, згідно з загальним порядком бюджетного процесу, здійснювати на етапі взаємодії власне розпорядників бюджетних коштів або одержувачів бюджетних коштів з одного боку, та органів Казначейства з другого. Сформований порядок передбачає відповідні дії з перевірки фахівцями Рахункової палати на етапі процедури здійснення видатків. Попередній аудит іншого майна, що перебуває у державній власності, пропонується здійснювати на етапі його списання з балансу зі встановленням відповідних вартісних меж майна та згідно з запропонованим порядком його проведення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;2(92)-
dc.subjectпопередній державний аудитuk_UA
dc.subjectРахункова палатаuk_UA
dc.subjectбюджетний процесuk_UA
dc.subjectпублічні коштиuk_UA
dc.subjectінше майно, що перебуває у державній власностіuk_UA
dc.subjectpreliminary state audituk_UA
dc.subjectAccounting Chamberuk_UA
dc.subjectbudget processuk_UA
dc.subjectpublic fundsuk_UA
dc.subjectother state-owned propertyuk_UA
dc.titleПопередній аудит як запорука ефективного управління публічними коштами та іншим майном, що перебуває у державній власностіuk_UA
dc.title.alternativePreliminary audit as a guarantee of effective management of public funds and other state-owned propertyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe paper substantiates the separation of the limits of the preliminary state audit of such subspecies as: preliminary audit of the draft main financial and planning document of the country – the State Budget of the country; preliminary audit of actual transactions in public funds and other state-owned property (and in some cases – public funds). To build the theoretical basis of the mechanism of preliminary state audit, its terminological components are formed, such as: budget debt, budget financial debt, future illegitimate debt, actual illegitimate debt, followed by their interpretation. In order to optimize the work on the preliminary audit of actual transactions, it is proposed to identify the following areas: preliminary audit of the use of public funds within the execution of the State budget (expenditures of the State budget); preliminary audit of the use of public funds within the implementation of the budget and plans for the use of budget funds (expenditures of budget managers and recipients of budget funds); preliminary audit of other state-owned property. It is justified that the preliminary audit of the use of public funds within the State Budget (State Budget expenditures) is most appropriate to actually carry out at the stage of cooperation between the Ministry of Finance of Ukraine, as the organizer of the State Budget Execution Management, and the State Treasury Service of Ukraine. Within the specified direction the paper forms the mechanism of actions on check at the following stages: opening the allocations from the general fund of the state budget; opening the allocations at the expense of other receipts of the special fund of the state budget; implementation of certain state budget expenditures; implementation of costs for repayment and servicing the debt and guarantee obligations of the state; carrying out credit operations at the expense of the state budget. Preliminary audit of the use of public funds within the budget estimates and plans (expenditures of budget managers and recipients of budget funds) is logical, according to the general procedure of the budget process, to carry out at the stage of interaction of budget managers or budget recipients, on the one hand, and Treasury bodies – on the other hand. The established procedure includes the appropriate actions for inspection by the specialists of the Accounting Chamber at the stage of the expenditure procedure. The preliminary audit of other state-owned property is proposed to be carried out at the stage of its write-off from the balance sheet with the establishment of the relevant value limits of the property and in accordance with the proposed procedure.uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7. Грицишен.pdf611.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.