Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7672
Title: Тенденції розвитку комплексу додаткових послуг для створення конкурентних переваг готелю
Other Titles: Trends in the development of additional services to create competitive advantages of a hotel
Authors: Чагайда, А.О.
Chagaida, A.O.
Keywords: готель
конкурентні переваги
послуги
розвиток
заклад розміщення
hotel
competitive advantages
services
development
accommodation facility
Issue Date: 2020
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Економіка, управління та адміністрування;1(91)
Abstract: Готельні комплекси пропонують значну кількість послуг, які спрямовані на задоволення певних бажань споживачів. На сьогоднішній день невпинно зростає кількість споживачів, яких не влаштовує одноманітність стандартних готелів і при плануванні відпочинку вони звертають особливу увагу на екологічні аспекти подорожей і розміщення, місцезнаходження закладу та стан території, вид та особливість будівлі, комфортність і дизайн приміщень. Мандрівники хочуть, щоб готелі, в яких вони зупиняються, брали участь в екоакціях і програмах, оскільки збереження навколишнього середовища для багатьох має пріоритетне значення. У статті обґрунтована доцільність надання додаткових послуг у сучасних готелях задля забезпечення конкурентних переваг на ринку таких послуг. Визначено, що для залучення гостя в готель, як свідчить практика маркетингу та теорії брендингу, необхідно використовувати мультисенсорний маркетинг. Окрім того, підтверджено, що для закладу розміщення є вісім обов’язкових ознак із переліком послуг, що відповідають високому рівню готелю: персоналізована послуга преміумкласу, доступ до безпечного сховища, безкоштовний доступ до мережі Іnternet, брендований одяг для ванни, цілодобове обслуговування номерів, розкішні меблі та постільні речі, персональне обслуговування консьєржа/покоївки, місце розташування. Визначено пріоритетні напрями розвитку додаткових послуг готелю, оскільки подальший розвиток індустрії гостинності вже практично неможливий без використання сучасних технологій по залученню клієнтів, водночас саме акцент на додаткові послуги може стати вирішальним фактором обрання закладу розміщення.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7672
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10 Чагайда А.О..pdf302.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.