Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7659
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖиглей, І.В.-
dc.contributor.authorЛайчук, С.М.-
dc.contributor.authorZhyhlei, I.V.-
dc.contributor.authorLaichuk, S.M.-
dc.date.accessioned2020-06-04T09:56:25Z-
dc.date.available2020-06-04T09:56:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7659-
dc.description.abstractУ процесі дослідження визначено наслідки неправильно організованого документообігу на підприємстві. Підкреслено збільшення ролі держави в регулюванні інформаційно-документальних відносин в Україні, але водночас і відсутність комплексного підходу в розробці правових норм, що стосуються електронного документообігу. Вирізнено основні принципи та завдання електронного документообігу. Підкреслено. що використання системи електронного документообігу передбачає низку ризиків, які стосуються організації бухгалтерського обліку: відсутність чіткого розмежування обов’язків і відповідальності працівників підприємства; слабка система захисту від несанкціонованого доступу до бази даних або її відсутність, необхідність забезпечення антивірусного захисту інформації, а також кваліфікації облікових працівників (недостатня підготовка персоналу підприємства). Зроблено висновок, що порядок передачі первинних документів в електронній формі іншим суб’єктам господарювання потребує врегулювання, а також встановлення заходів захисту та забезпечення контролю, які стосуються повноважень використання і доступу до електронних документів й електронних підписів. Запропоновано такі заходи щодо організації документообігу в умовах інформаційно-комп’ютерних технологій: передбачити в нормативних документах на державному рівні можливості складання первинних документів і облікових регістрів в електронній формі та обов’язкове виготовлення копій таких документів на паперових носіях для інших учасників господарських операцій і на вимогу органів, які здійснюють контроль відповідно до чинного законодавства України; врегулювати порядок передачі первинних документів в електронній формі, забезпечити можливість їх тривалого зберігання; встановити заходи захисту й забезпечення контролю за рухом і використанням електронних документів і електронних підписів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу: міжнародний збірник наукових праць;1(45)-
dc.subjectдокументuk_UA
dc.subjectдокументообігuk_UA
dc.subjectелектронний документuk_UA
dc.subjectорганізація облікуuk_UA
dc.subjectбухгалтерський облікuk_UA
dc.subjectdocumentuk_UA
dc.subjectdocument flowuk_UA
dc.subjectelectronic documentuk_UA
dc.subjectaccounting procedureuk_UA
dc.subjectaccountinguk_UA
dc.titleРаціоналізація документообігу під час організації бухгалтерського облікуuk_UA
dc.title.alternativeDocument flow improvement in the course of accounting proceduresuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenIn the course of the research, the consequences of improperly organized workflow at the enterprise were determined. The role of the state in regulating information and documentary relations in Ukraine is emphasized, but at the same time there is a lack of a comprehensive approach in the development of legal norms concerning electronic document flow. The basic principles and tasks of electronic document management are highlighted. It was underlined that the use of an electronic document management system involves a number of risks to the accounting procedure: the absence of a clear delineation of the duties and responsibilities of the employees of the enterprise; weak system of protection against unauthorized access to the database or lack thereof, the need to provide antivirus protection of information, as well as the qualifications of accounting employees (insufficient training of company staff). It is concluded that the procedure for transferring primary documents in electronic form to other entities needs to be regulated, as well as to establish safeguards and control measures concerning the powers of use and access to electronic documents and electronic signatures. The following measures are proposed to organize the circulation of documents in the conditions of information and computer technologies: providing in the normative documents at the state level the possibility of compiling primary documents and accounting registers in electronic form and obligatory making copies of such documents on paper for other participants of business transactions and on the requirement of control bodies in accordance with the current legislation of Ukraine; to regulate the order of transmission of primary documents in electronic form, to ensure their long-term storage; establish safeguards and control over the movement and use of electronic documents and electronic signatures.uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3. Жиглей.pdf233.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.