Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7644
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОлійник, Оксана Вікторівна-
dc.contributor.authorМостенська, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorТарасюк, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorЧагайда, Андрій Олегович-
dc.contributor.authorОliinyk, О.V.-
dc.contributor.authorMostenska, T.L.-
dc.contributor.authorTarasiuk, H.M.-
dc.contributor.authorChahaida, A.O.-
dc.date.accessioned2020-02-25T12:20:23Z-
dc.date.available2020-02-25T12:20:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7644-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день невпинно зростає кількість споживачів, яких не влаштовує одноманітність стандартних готелів, і при плануванні відпочинку вони звертають особливу увагу на екологічні аспекти подорожей і розміщення, місцезнаходження закладу та стан території, вид та особливість будівлі, комфортність і дизайн приміщень. Одним із перспективних напрямів розвитку в сфері готельного бізнесу є готелі у стилі глемпінг. У статті проведено аналіз зарубіжного досвіду розвитку глемпінг-послуг. На основі проведеного анкетування визначено уподобання потенційних клієнтів глемпінгів. Аналіз результатів анкетування засвідчив, що більшість респондентів готові бути споживачами таких послуг, але фактично не в змозі змиритись із відсутністю благ цивілізації, які щоденно їх оточують. Тому є перспективи для розвитку глемпінгу. Адже, глемпінг поєднує два атрибути, які визначають його ефективність: функціональний, який визначається якістю послуг, що надаються, має функціональний характер і повністю залежить від постачальника послуг, та емоційний, що формується сприйняттям якості відпочинку споживачем.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;4(90)-
dc.subjectготеліuk_UA
dc.subjectглемпінгuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectзелений туризмuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjecthotelsuk_UA
dc.subjectglampinguk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectgreen tourismuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.titleПерспективи розвитку готелів у стилі глемпінг в Україніuk_UA
dc.title.alternativePerspectives of glamping-style hotel development in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenToday, the number of consumers who are not satisfied with the monotony of standard hotels is constantly increasing, and while planning a holiday they pay special attention to the environmental aspects of travel and accommodation, location of the institution and the state of the territory, the type and peculiarity of the building, the comfort and design of the rooms. One of the most promising development directions in the hotel business is glamping-style hotels. The article analyzes the foreign experience in the development of glamping services. The preferences of potential clients of glamping were determined on the basis of the conducted survey. The analysis of the survey results showes that the majority of the respondents are ready to be consumers of such services, but actually they are not able to accept the lack of benefits of the civilization that surround them daily. This provides perspectives of glamping development. After all, glamping combines two attributes that determine its effectiveness: functional, which is determined by the quality of the services provided, has a functional character and is completely depended on the provider’s services, and emotional, which is formed by the consumer’s perception of the rest quality.uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.