Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7616
Title: Сучасні тенденції розвитку підприємництва в індустрії спорту
Other Titles: Modern trends in entrepreneurship development in sports industry
Authors: Корнійчук, А.А.
Korniichuk, A.A.
Keywords: підприємництво
спорт
управління
соціальна ефективність
економічна ефективність
entrepreneurship
sport
management
social efficiency
economic efficiency
Issue Date: 2019
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Економіка, управління та адміністрування;3(89)
Abstract: На сьогоднішній день індустрія спорту передбачає не лише отримання соціального ефекту, який полягає у розвитку фізичних здібностей українців, виховання здорової нації, представництво України на міжнародних турнірах, чемпіонатах, олімпіадах. Популяризація здорового і активного способу життя започаткувала підприємництво у сфері спорту і розвиток супутніх галузей. Стаття присвячена визначенню тенденцій розвитку підприємництва в індустрії спорту України. У контексті теми дослідження, проведено оцінку сучасного економічного стану суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність у сфері спорту. Наведена динаміка показників операційної діяльності підприємств у сфері мистецтва, спорту, розваг і відпочинку відображає низьку ефективність діяльності, за аналізований період видатки більші, ніж надходження від діяльності. Встановлено, що в індустрії спорту провадять діяльність прибуткові і неприбуткові організації. Доведено, що існуючий механізм державного фінансування неприбуткових спортивних організацій є неефективним, шо провокує щорічне зменшення кількості таких суб’єктів господарювання. Для підвищення соціального і економічного ефекту від ведення бізнесу в індустрії спорту, запропоновано механізм співпраці неприбуткових, прибуткових спортивних організації та інших бізнес-структур з метою реалізації соціальних проектів. Метою такої співпраці є популяризація здорового способу життя, розвиток функціональних можливостей нації, представництво України на міжнародних і світових змаганнях, отримання побічних вигід у вигляді реклами, збільшення кількості відвідувачів спортивних занять, користувачів спортивних продуктів і послуг, зростання ринкової вартості підприємства.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7616
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
153.pdf740.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.