Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖиглей, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorЗахаров, Дмитро Миколайович-
dc.contributor.authorZhyhlei, I.V.-
dc.contributor.authorZakharov, D.M.-
dc.date.accessioned2019-09-20T08:34:20Z-
dc.date.available2019-09-20T08:34:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7529-
dc.description.abstractНові вимоги Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» зобов’язують підприємства до публікації «Звіту про управління» з метою доповнення річної фінансової звітності інформацією, яка має допомогти користувачам отримати достовірні дані про результати діяльності, перспективи розвитку, основні ризики, досягнення задекларованих цілей та стратегічні плани. Об’єднання фінансової та нефінансової інформації характерне для інтегрованої звітності, що відносно нещодавно з’явилася у світовій практиці звітування. У статті проаналізовано, як зміни законодавства здатні вирішити проблемні аспекти, що існують в українській практиці звітування, а також визначено проблеми, які можуть виникнути в підприємств під час публікації нової звітності. Визначено, що для підвищення якості «Звіту з управління» необхідно керуватися західними практиками, на що вказує проведений порівняльний аналіз нефінансових звітів українських і світових компаній. При підготовці звіту для підприємства важливо визначитися з його формою, оскільки саме форма впливає на розширення кола користувачів, підвищення їх лояльності та закріплення позитивної репутації на ринку. Світові тренди розвитку звітності вказують на те, що інтегрована звітність набуває широкої популярності, оскільки саме вона достовірно розкриває інформацію про створення вартості в контексті шести видів капіталів, зокрема соціального. У свою чергу розподіл звітності на фінансову і нефінансову перестають бути актуальним, тому що такий спосіб звітування недостатньо доступний, об’єктивний та не здатний задовольнити інформаційні потреби всіх стейкхолдерів. Таким чином, «Звіт з управління» здатний позитивно вплинути на якість звітів, що публікують українські підприємства, та сприяти розвитку інтегрованого звітування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу: міжнародний збірник наукових праць;1(42)-
dc.subjectзвіт з управлінняuk_UA
dc.subjectфінансова звітністьuk_UA
dc.subjectнефінансова звітністьuk_UA
dc.subjectінтегрована звітністьuk_UA
dc.subjectсоціальний капіталuk_UA
dc.subjectасиметрія інформаціїuk_UA
dc.subjectmanagement reportuk_UA
dc.subjectfinancial reportinguk_UA
dc.subjectnon-financial reportinguk_UA
dc.subjectintegrated reportinguk_UA
dc.subjectsocial capitaluk_UA
dc.subjectinformation asymmetryuk_UA
dc.titleЗвіт з управління – складова фінансової, нефінансової чи інтегрованої звітності?uk_UA
dc.title.alternativeManagement report: is it a component of financial, nonfinancial or integrated reporting?uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe new requirements of the Law «On Accounting and Financial Reporting» demand enterprises to publish the «Management Report» in order to supplement the annual financial statements with information that should help users obtain reliable data on the results of activities, development prospects, major risks, achievement of declared objectives and strategic plans.The combination of financial and non-financial information is typical for integrated reporting, which has recently emerged in world-wide reporting practice. The article analyzes how legislative changes can sort out the issues that exist in Ukrainian reporting practice, as well as identify problems that may arise at the enterprises in the process of publishing new reporting. It is determined that in order to improve the quality of the «Management Report», western practice should be taken into account. The conclusions were made based on the comparative analysis of non-financial reports of Ukrainian and world companies. When preparing a report for an enterprise it is important to determine its form, since the form itself influences the expansion of the user’s circle, increasing their loyalty and consolidating a positive reputation at the market. The global trends of development of reporting point to the fact that integrated reporting is becoming widespread, as it accurately disclose information on cost creation in the context of six types of capital, in particular, social. In turn, the distribution of financial and non-financial reporting stops to be relevant because such reporting is not sufficiently accessible, objective and incapable of meeting the information needs of all stakeholders. Therefore, the «Management Report» can positively affect the quality of reports published by Ukrainian enterprises and contribute to the development of integrated reporting.uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf910.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.