Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7503
Title: Теоретичні засади та моделі брендингу: облікові аспекти
Other Titles: Theoretical fundamentals and models of branding: accounting aspects
Authors: Поплавська, Вікторія Вікторівна
Poplavska, V.V.
Keywords: бренд
брендинг
торгова марка
нематеріальний актив
ідентичність бренду
облік торгівельних марок
brand
branding
trade mark
intangible assets
brand identity
accounting of trade marks
Issue Date: 2019
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ.Серія: Економічні науки;1(87)
Abstract: У статті розглянуто теоретичні підходи брендингу, як інструмент управління бізнесом. Уточнено економічний зміст понять «бренд», «брендинг» та «торгова марка». Розглянуто функції бренда з двох позицій (функції для споживача і функції для довгострокової та конкурентної стратегії виробника). Сформулювати основні елементи бренду, що забезпечують отримання виробником товару (послуги) високих доходів протягом тривалого часу: ідентифікація; диференціація; вплив на поведінку споживача. Виділено і розглянуто дві моделі, що описують структуру характерних особливостей бренду (модель чотиривимірного брендингу Т. Геда, модель «Колесо бренду»). Розглянуто відображення в бухгалтерському обліку торгівельних марок в залежності від того чи вони придбані, чи створенні на підприємстві. Проаналізувавши різні структурні моделі, що описують систему характерних особливостей бренду, встановлено, що найбільш важливими елементами, що мають безпосереднє відношення ідентичності бренду, є: цінності бренду, індивідуальність бренду, тип взаємин бренду зі споживачем і суть бренду.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7503
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
101.pdf823.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.