Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7483
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПодчашинський, Ю.О.-
dc.contributor.authorPodchashinskyi, Yu.О.-
dc.contributor.authorЛугових, О.О.-
dc.contributor.authorLuhovykh, O.O.-
dc.contributor.authorНемчак, О.Р.-
dc.contributor.authorNemchak, О.Р.-
dc.date.accessioned2019-04-12T11:57:48Z-
dc.date.available2019-04-12T11:57:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn1728-4260-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7483-
dc.description.abstractБезпека в нашій країні та за її межами вимагає знайдення нових інформаційних технологій захисту та охорони об’єктів від несанкціонованого доступу. Особливо нагальною є потреба у захисті об’єктів державного значення. Охорона периметру територій неможлива без використання комп’ютеризованих систем контролю та вимірювання параметрів руху об’єктів. З розвитком інформаційних технологій і зростає оснащеність зловмисників, які знаходять все нові шляхи подолання перешкод на своєму шляху. Тому актуальною задачею є удосконалення комп’ютеризованих систем доступу на закритих об’єктів з метою підвищення їх стійкості до нападів та надійності функціонування. У роботі проведено аналіз сучасних методів, засобів та технологій ідентифікації та визначення параметрів руху транспортних засобів. Виявленні переваг та недоліки для розробки нових інформаційних технологій ідентифікації об’єктів в системах контролю доступу на об’єкт. Сучасні моделі та методи побудови комп’ютеризованої системи ідентифікації транспортних засобів ґрунтуються на комплексному рішенні. Запропоновано метод побудови блоку прийняття рішень з ідентифікації об’єктів. Здійснене проектування продукційної моделі бази знань із врахуванням вагових коефіцієнтів для зниження показників помилок першого та другого роду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: Технічні науки;№ 2 (82)-
dc.subjectідентифікація транспортних засобівuk_UA
dc.subjectпараметри рухуuk_UA
dc.subjectсистема контролю і управління доступом (СКУД)uk_UA
dc.subjectрадіочастотна ідентифікація (RFID)uk_UA
dc.subjectрозпізнавання номерних знаківuk_UA
dc.subjectсмарт-картиuk_UA
dc.subjectidentification of vehiclesuk_UA
dc.subjectparameters of motionuk_UA
dc.subjectaccess control system (ACS)uk_UA
dc.subjectRadio Frequency Identification (RFID)uk_UA
dc.subjectlicense plate recognitionuk_UA
dc.subjectsmart cardsuk_UA
dc.titleДослідження методів ідентифікації та визначення параметрів руху транспортних засобів в системі доступу на закритий об’єктuk_UA
dc.title.alternativeInvestigation of methods for identification and determination of vehicle traffic parameters in the system of access to a closed objectuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenSecurity in our country and abroad requires the discovery of new information technologies for protection and protection of objects from unauthorized access. Particularly urgent is the need to protect objects of state importance. Protection of the perimeter of the territories is impossible without the use of computerized control systems and measurement of parameters of motion of objects. With the development of information technology and the increasing availability of intruders who are finding new ways to overcome obstacles in their path. Therefore, the actual task is to improve computerized access systems on enclosed objects in order to increase their resistance to attacks and reliability of functioning. In the work the analysis of modern methods, means and technologies of identification and determination of transport parameters are carried out. Identify the advantages and disadvantages of developing new information technology for identifying objects in access control systems on an object. Modern models and methods of constructing a computerized vehicle identification system are based on a comprehensive solution. The method of constructing a decision-making block for object identification is proposed. The design of the production model of the knowledge base has been carried out taking into account weighting factors to reduce the errors of the first and second kind.uk_UA
Appears in Collections:Прикладні науково-дослідні роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf664.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.