Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7403
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗавалій, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorZavalii, T.O.-
dc.date.accessioned2018-10-22T07:20:09Z-
dc.date.available2018-10-22T07:20:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7403-
dc.description.abstractПроведено аналіз підходів до виділення складових клієнтського капіталу підприємства. Встановлено, що основними учасниками управління клієнтським капіталом виступають підприємство і його клієнти, а об’єктом управління – відносини між ними. Виявлено, що система клієнтського капіталу складається з трьох підсистем – ресурсів, заходів, ефектів: підсистема ресурсів передбачає, що підприємство володіє певним переліком невідчутних активів, які воно використовує в процесі активізації системи заходів управління клієнтським капіталом, а результативною підсистемою виступає сукупність ефектів, про які можна дізнатися з відповідної системи показників. Визначено, що під управлінням клієнтським капіталом підприємства слід розуміти сукупність процесів збору, обробки, аналізу інформації про клієнтів та розробки відповідних заходів, спрямованих на підвищення лояльності клієнтів в умовах дії факторів зовнішнього середовища.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: Міжнародний збірник наукових праць;2(40)-
dc.subjectінтелектуальний капіталuk_UA
dc.subjectклієнтський капіталuk_UA
dc.subjectсистема клієнтського капіталуuk_UA
dc.subjectпідсистема клієнтського капіталуuk_UA
dc.subjectуправління клієнтським капіталомuk_UA
dc.subjectintellectual capitaluk_UA
dc.subjectcustomer capitaluk_UA
dc.subjectsystem of customer capitaluk_UA
dc.subjectsubsystem of customer capitaluk_UA
dc.subjectcustomer capital managementuk_UA
dc.titleСутність та структура клієнтського капіталу: управлінський аспектuk_UA
dc.title.alternativeEssence and structure of customer capital: management aspectuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe analysis of approaches of allocation of components of customer capital of the enterprise is carried out. It was established that the main participants in the management of customer capital are the enterprise and its customers, and the object of management is the relationship between them. It is revealed that the system of customer capital consists of three subsystems: resources, measures, effects; the subsystem of resources assumes that the company has a certain list of intangible assets, which it uses in the process of activating the system of management of customer capital, and the productive subsystem is the set of effects on which you can find out the relevant system of indicators. It is determined that under the management of customer capital, the enterprise should be understood as a combination of processes of collection, processing, analysis of information about customers and development of appropriate measures aimed at increasing customer loyalty under the conditions of environmental factors.uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf686.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.