Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВиговська, Наталія Георгіївна-
dc.contributor.authorСаух, Ірина Василівна-
dc.contributor.authorVygovskaya, N.H.-
dc.contributor.authorSaukh, I.V.-
dc.date.accessioned2018-05-31T08:17:54Z-
dc.date.available2018-05-31T08:17:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7363-
dc.description.abstractДослідженню методологічну матрицю стратегічного аналізу підприємства. Метою роботи є дослідження впливу методологічних змін у ХХ ст. на методологію стратегічного аналізу; критична оцінка та узагальнення наукових підходів до його методів. Оцінка наукових праць з аналізу дозволила визначити такі проблеми у методології стратегічного аналізу: неврахування особливостей стратегічного аналізу при формуванні його методів, що часто призводить до змішування методів фінансового (економічного, господарського) аналізу; неврахування того факту, що стратегічний аналіз містить, окрім способів та прийомів аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища, способи та прийоми прогнозного аналізу, спрямовані на формування стратегії розвитку підприємства; ототожнення понять «спосіб», «прийом», «метод» аналізу; різноспрямованість та нечіткість ознак класифікації методів стратегічного аналізу; сліпе копіювання закордонних методів застосування прийомів та способів стратегічного аналізу, без урахування специфіки вітчизняних умов господарювання. Доведено доцільність використання системного підходу при формуванні методологічної конструкції стратегічного аналізу, що дозволить поєднати методологію, як науку про методи (широкий підхід до методів стратегічного аналізу) із методологією як сукупністю прикладних способів та прийомів аналізу (вузький підхід до методології). Використання системного підходу дозволить виділити три рівні методології стратегічного аналізу. Перший та другий рівні методології відповідають рівню науки, третій рівень – практики. При формуванні третього рівня спеціальних методів стратегічного аналізу застосовано підхід, що диференціює їх, залежно від етапів стратегічного аналізу (методи етапу аналізу середовища як зовнішнього, так і внутрішнього; методи прогнозного аналізу; методи варіантного аналізу).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: Міжнародний збірник наукових праць;1(39)-
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectметодологічне забезпеченняuk_UA
dc.subjectметодологічний впливuk_UA
dc.subjectstrategic analysisuk_UA
dc.subjectmethodological supportuk_UA
dc.subjectmethodological influenceuk_UA
dc.titleФормування методологічної матриці стратегічного аналізу підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the methodological matrix of the strategic analysis of the enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article is devoted to the study of the methodological matrix of the strategic analysis of the enterprise. The aim of this article is to analyze the influence of methodological changes in the 20th century on the methodology of strategic analysis; critical assessment and generalization of scientific approaches to its methods. Evaluation of scientific works on analysis made it possible to identify such problems in the methodology of strategic analysis as the lack of consideration of the features of strategic analysis in the formation of its methods, which often leads to confusion of methods of financial (economic, thrifty) analysis; failure to use the fact that the strategic analysis contains, besides the methods of analyzing the internal and external environment, the methods of forecast analysis aimed at forming the strategy for the development of the enterprise; identification of the concepts «image», «reception», «method» of analysis; multidirectionality and indistinctness of signs of classification of methods of strategic analysis; blind copying of foreign methods of application of techniques and methods of strategic analysis without taking into account the specifics of domestic economic conditions. The expediency of using the system approach in forming the methodological design of strategic analysis is proved, which will allow to combine the methodology as a science of methods (a broad approach to the methods of strategic analysis) with methodology as a set of applied methods and methods of analysis (narrow approach to methodology). The use of the system approach allowed to distinguish three levels of the methodology of strategic analysis. The first and second levels of methodology correspond to the level of science, the third level – the practice. When developing the third level of special methods of strategic analysis, an approach is applied that differentiates them depending on the stages of strategic analysis (methods of the stage of analysis of the environment, both external and internal, methods of forecast analysis, methods of variant analysis).uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf503.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.