Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7362
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВигівська, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorМакарович, Вікторія Костянтинівна-
dc.contributor.authorСіра, Евеліна Олександрівна-
dc.contributor.authorVygivska, I.M.-
dc.contributor.authorMakarovych, V.K.-
dc.contributor.authorSira, E.A.-
dc.date.accessioned2018-05-31T08:06:53Z-
dc.date.available2018-05-31T08:06:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7362-
dc.description.abstractРесторанний бізнес в Україні розвивається достатньо динамічно. Сьогодні послуги виїзного обслуговування вже стали невід’ємною частиною організації будь-якого ділового процесу. Недостатній рівень теоретичних та практичних напрацювань вітчизняних вчених у питаннях кейтерингу актуалізують дослідження організації їх облікового процесу. Розглянуто одну із новітніх для українського ресторанного ринку послуг – кейтеринг. Визначено, що кейтеринг є сервісною діяльністю сфери ресторанного бізнесу, метою якого є задоволення суспільних та індивідуальних потреб населення. При цьому основною особливістю кейтерингу є обслуговування за межами приміщень закладів ресторанного господарства, у місцях, обраних замовниками кейтерингових послуг. Виділено два напрямки кейтерингу: корпоративне обслуговування та індивідуальне обслуговування, що впливають на організацію облікових процесів. Викладено авторську позицію щодо виокремлення окремих положень облікової політики кейтерингової компанії, в якій необхідно передбачити специфіку обліку товарних запасів і тари, їх переоцінки, товарних втрат, знижок та програм лояльності, ціноутворення, склад прямих та непрямих витрат, особливості їх розподілу, методи обліку витрат та калькулювання, тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: Міжнародний збірник наукових праць;1(39)-
dc.subjectкейтерингuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectоблікuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectоблікова політикаuk_UA
dc.subjectкалькулюванняuk_UA
dc.subjectcateringuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectaccountinguk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectaccounting policyuk_UA
dc.subjectcalculationuk_UA
dc.titleОсобливості формування облікової політики кейтерингової компаніїuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of formation of accounting policy of the catering companyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenRestaurant business in Ukraine is developing quite dynamically. Today, services of off-premise catering have become an integral part of each business process. Insufficient level of theoretical and practical developments of domestic scientists in catering actualizes the study of the organization of their accounting process. The article investigates one of the newest Ukrainian market restaurant services i.e. catering. We determined that catering is a service activity sphere of the restaurant business, the purpose of which is to satisfy social and personal needs of the population. Thus, the main peculiarity of catering is outdoor servicing in the places selected by the customers of catering services. Two catering areas are pointed out: corporate services and individual services that affect the organization of accounting processes. The article presents the author's position regarding the allocation of the individual accounting policies of the catering company in which it is necessary to provide the specifics of the inventory and containers, their revaluation, product losses, discounts and loyalty programs, pricing, direct and indirect cost structure, peculiarities of their distribution, methods of cost accounting and calculation, etc.uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf499.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.