Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВольська, Катерина Олександрівна-
dc.contributor.authorVolskа, K.О.-
dc.date.accessioned2018-03-13T12:22:05Z-
dc.date.available2018-03-13T12:22:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7325-
dc.description.abstractДослідження присвячено визначенню можливості реалізації самоконтролю інформаційної системи підприємства, опису критеріїв побудови на підприємстві інформаційної системи, яка буде самоорганізованою та здатною до самоаналізу. У статті розглянуто поняття самоконтролю, його основні критерії, а також визначено можливість реалізації самоконтролю в інформаційній системі підприємства. В ході дослідження надано визначення інтелектуальних інформаційних систем та способи використання в них експертних знань. У статті представлено місце самоконтролю (за умов його організації на підприємстві) у господарській діяльності підприємства та його співвіднесення з внутрішнім контролем, в результаті чого запропоновано вважати самоконтроль інформаційної системи як такий, що входить до методів внутрішнього контролю. Здійснено порівняння щодо реагування на помилку в інформаційній системі за умов звичайного контролю (від суб’єкта контролю - людини) та самоконтролю, що дозволило визначити останній як метод попередження помилок, тобто здійснення контролю в режимі реального часу під час введення даних в інформаційну систему підприємства. Запропоновано механізми контролю в інформаційній системі розділити на інформаційні (захист інформаційної системи з технічної точки зору) та спеціальні (облікові, юридичні, технологічні тощо). Спеціальні механізми контролю інформаційної системи спочатку повинні сформувати експерти відповідного профілю та представити їх у вигляді алгоритмів попередження тих чи інших можливих помилок, що дозволить фахівцям інформаційно-комп’ютерних технологій описати їх на рівні програмного забезпечення та реалізувати один з критеріїв самоконтролю інформаційної системи, а саме - самоаналіз. У статті запропоновано реалізувати самоконтроль на вході інформаційної системи, при введенні даних первинних документів в базу, так як саме тут є висока ймовірність виникнення помилок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: Міжнародний збірник наукових праць;3(38)-
dc.subjectінформаційна системаuk_UA
dc.subjectдокументуванняuk_UA
dc.subjectбухгалтерський облікuk_UA
dc.subjectсамоконтрольuk_UA
dc.subjectбухгалтерське документуванняuk_UA
dc.subjectinformation systemuk_UA
dc.subjectdocumentinguk_UA
dc.subjectaccountinguk_UA
dc.subjectself-controluk_UA
dc.subjectaccounting documentationuk_UA
dc.titleРеалізація самоконтролю інформаційної системи підприємства через процес бухгалтерського документуванняuk_UA
dc.title.alternativeIntroduction of self-control of enterprise information system through accounting documentation process ofuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe research is devoted to determining the possibility of implementing self-control of an enterprise information system, describing the criteria for building an information system in an enterprise that will be self-organized and capable of self-analysis. The article considers the concept of self-control, its main criteria as well as the possibility of implementing the self-control in the information system of the enterprise. The current study provides the definition of intelligent information systems and how to use expert knowledge in them. The article presents the place of the self-control (in terms of its organization at the enterprise) in the economic activity of the enterprise and its correlation with internal control; as a result, it is suggested to consider the self-control of the information system as the unit included in the methods of internal control. The paper carries out the comparison of the response to the error in the information system under the usual control (from the subject of the control to the person) and the self-control, that made it possible to determine the latter as the method of preventing errors, that is, real-time control during the data entry in the information system of the enterprise. It is proposed to divide the control mechanisms in the information system into informational (protection of the information system from a technical point of view) and special (accounting, legal, technological, etc.). The special control mechanisms of the information system should initially be formed by the experts of the relevant profile and who should present them in the form of algorithms for preventing any possible errors that will allow IT-professionals to describe them at the software level and implement one of the criteria for self-control of the information system, namely, a self-examination. The article proposes to implement the self-control at the input of the information system, when entering the data of the primary documents into the database, as there is a high probability of occurrence of errors right here.uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf487.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.