Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлушенко, Т.О.
dc.contributor.authorPavlushenko, T.O.
dc.date.accessioned2017-10-30T13:07:55Z
dc.date.available2017-10-30T13:07:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7290
dc.description.abstractДосліджено джерела формування фінансових ресурсів вищих навчальних закладів. Встановлено, що навчальна діяльність ВНЗ може бути диференційована за користувачами її результатів, тому процес досягнення результатів доцільно фінансувати за рахунок відповідних груп користувачів, внаслідок чого було побудовано матрицю ідентифікації користувачів результатів діяльності ВНЗ. Розглянуто альтернативні джерела забезпечення фінансування діяльності вищих навчальних закладів в умовах їх фінансової автономії, які містять у собі розробку та впровадження проектів бізнес-фінансування діяльності вищих навчальних закладів та участь вищих навчальних закладів у грантових програмах. Було встановлено, що ідентифікація альтернативних джерел фінансування діяльності вищих навчальних закладів дозволяє встановити перелік переваг та ризиків такого фінансування діяльності вищих навчальних закладів. Обґрунтовано напрямки використання фінансових ресурсів вищих навчальних закладів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ.Серія: Економічні науки;3(81)
dc.subjectдержавне забезпеченняuk_UA
dc.subjectфінансові ресурсиuk_UA
dc.subjectгрантові програмиuk_UA
dc.titleФормування підходів до джерел формування та напрямків використання фінансових ресурсів вищих навчальних закладівuk_UA
dc.title.alternativeFormation of approaches to sources of formation and directions of use of financial resources of higher educational establishmentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
93.pdf513.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.