Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7153
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманенко, С.В.-
dc.contributor.authorRomanenko, S.V.-
dc.date.accessioned2017-09-27T08:25:07Z-
dc.date.available2017-09-27T08:25:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7153-
dc.description.abstractУ роботі розкриті особливості організації системи управлінської звітності за операціями з акредитивами. На основі оцінки показників фінансової звітності, які характеризують стан грошових коштів на підприємстві, обґрунтована доцільність формування звітності для задоволення інтересів управлінського персоналу. Розглянуто завдання, які вирішуються за рахунок отримання управлінської звітності. Визначено етапи та підетапи організації системи управлінської звітності за операціями з акредитивами, зокрема: організаційний (розробка цілей та завдань формування звітності; розробка понятійного апарату, умовних позначень; визначення основних користувачів інформації; визначення учасників формування управлінської звітності), методичний (розробка регламентів з формування обліково-аналітичного інформації управлінської звітності; встановлення строків, періодичності та форми подання звітності; розробка / доопрацювання програмного забезпечення), контроль-адаптаційний (контроль за вирішенням поставлених завдань; удосконалення існуючої системи управлінської звітності відповідно до впливів зовнішнього та внутрішнього середовища функціонування підприємства).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: Міжнародний збірник наукових праць;2(37)-
dc.subjectуправлінська звітністьuk_UA
dc.subjectфінансова звітністьuk_UA
dc.subjectакредитивuk_UA
dc.subjectгрошові коштиuk_UA
dc.subjectорганізація облікуuk_UA
dc.subjectmanagement reportinguk_UA
dc.subjectfinancial statementsuk_UA
dc.subjectletter of credituk_UA
dc.subjectcashuk_UA
dc.subjectaccounting organizationuk_UA
dc.titleУПРАВЛІНСЬКА ЗВІТНІСТЬ ЗА ОПЕРАЦІЯМИ З АКРЕДИТИВАМИ: ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ АСПЕКТuk_UA
dc.title.alternativeManagement reporting on operations with letters of credit: organizational aspectuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe paper describes the features of the organization of the management reporting system for operations with letters of credit. Based on the evaluation of the financial reporting indicators that characterize the state of cash at the enterprise, it is justified to create reports to satisfy the interests of management personnel. The problems solved through the receipt of management reporting are considered. The stages and sub-stages of the organization of the management reporting system for operations with letters of credit have been determined, in particular, organizational (the development of goals and tasks of reporting, the development of a conceptual apparatus, symbols, the identification of key users of information, the identification of participants in the formation of management reporting), methodological (the development of regulations for the formation of accounting and analytical information management reporting, the establishment of terms, periodicity and reporting format, the development / completion of software), control-adaptive (control over the solution of tasks, the improvement of the existing system of management reporting in accordance with the impact of external and internal environment of the enterprise).uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Романенко.pdf673.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.