Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7139
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоцян, Т.В.-
dc.contributor.authorBotsian, Т.V.-
dc.date.accessioned2017-09-26T07:16:54Z-
dc.date.available2017-09-26T07:16:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7139-
dc.description.abstractЗ метою визначення напрямків трансформації облікової інформації для забезпечення потреб соціально-відповідального управління в статті, зосередившись на управлінському аспекті, автор проаналізувала трисферну модель корпоративної соціальної відповідальності в частині мети прийняття рішень менеджером. В результаті цього зроблено висновок, що поняттю соціально-відповідального відповідає лише той вид бізнесу, де менеджер приймає рішення керуючись чинним законодавством та етичними нормами, максимізуючи при цьому прибуток. Це уособлює етичний або етично-універсальний бізнес. Мета облікової системи в такому бізнесі полягає в забезпеченні управлінського персоналу інформацією достатньою для ведення бізнесу відповідно до чинного законодавства, етичних норм, максимізуючи при цьому прибуток. Встановлено, що в умовах етичного ведення бізнесу, враховувати менеджерам інтереси більшості стейкхолдерів, в процесі прийняття управлінських рішень, та збалансовувати їх інтереси дозволяє варіативність облікової інформації. Автор визначає, що такий підхід до облікової інформації розширює перелік існуючих облікових парадигм.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: Міжнародний збірник наукових праць;2(37)-
dc.subjectоблікова інформаціяuk_UA
dc.subjectваріативність облікової інформаціїuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectтрисферна модель корпоративної соціальної відповідальностіuk_UA
dc.subjectетика бізнесуuk_UA
dc.subjectaccounting informationuk_UA
dc.subjectvariability of accounting informationuk_UA
dc.subjectcorporate social responsibilityuk_UA
dc.subjectthree-dimensional model of corporate social responsibilityuk_UA
dc.subjectbusiness ethicsuk_UA
dc.titleТРАНСФОРМАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ДЛЯ ЦІЛЕЙ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ: ЕТИЧНИЙ ВИМІРuk_UA
dc.title.alternativeAccounting transformation for socially responsible management: ethical approachuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenFocusing on the managerial aspect, the author analyzes the three-dimensional model of corporate social responsibility in terms of managers’ aims in decision-making process in order to determine the directions of accounting information transformation to meet the needs of socially responsible management. It is concluded that the concept of socially responsible business corresponds only to the kind of business where the manager makes decisions based on the current legislation and ethical standards maximizing profits. It corresponds to ethical or ethically universal business. The purpose of the accounting system in this case is to provide managers with sufficient information necessary for conducting business in accordance with the current legislation, ethical norms maximizing profits. The author proves that the variability of accounting information allows managers to take into account the interests of the majority of stakeholders and balance their interests in the context of ethical business. The author states that this approach to the accounting information expands the list of existing accounting paradigms.uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Боцян.pdf471.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.