Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаух, І.В.-
dc.contributor.authorSaukh, І.V.-
dc.date.accessioned2017-05-22T08:29:02Z-
dc.date.available2017-05-22T08:29:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6560-
dc.description.abstractРобота присвячена питанню реалізації стратегії підприємством як сукупності заходів, спрямованих на її виконання, що враховують послідовне виконання стратегії, створення комунікацій, розподіл обов’язків між виконавцями стратегічного плану та формування системи стратегічного контролю. Метою статті є дослідження науково-методичних підходів до реалізації стратегії підприємства та формування організаційного механізму такої реалізації в контексті розвитку фінансового потенціалу туристичного підприємства, побудованого на основі використання системного підходу та концепції стратегічних змін. Обґрунтовано, що для туристичних підприємств є неможливим існування однозначного типового варіанту реалізації стратегії розвитку фінансового потенціалу, оскільки процес реалізації є неформалізованим, творчим, а вплив специфіки підприємства – значним. Під організаційним механізмом реалізації стратегії розвитку фінансового потенціалу в дослідженні визначено сукупність рівнів, етапів, інструментів, методів здійснення організаційних змін, системне застосування яких сприятиме розвитку фінансового потенціалу підприємства. В результаті оцінки традиційного та ситуаційного методичних підходів до формалізації та реалізації стратегії сформовано структуру організаційного механізму реалізації стратегії, побудованого на основі використання концепції стратегічних змін та органічного взаємозв’язку цільової, суб’єктно-об’єктної (забезпечувальна дія) та процесної (регулятивна дія) підсистем запропонованого механізму. Запровадження сформованого автором механізму сприятиме вибору та реалізації стратегії, спрямованої на розвиток фінансового потенціалу підприємства в цілому та його окремих структурних складових. Для полегшення координації дій суб’єктів реалізації стратегії запропоновано для використання на практиці форму оперограми здійснення стратегічного аналізу при реалізації стратегії розвитку фінансового потенціалу підприємства, що сприятиме оптимізації тривалості аналітичних робіт та ефективному розподілу ресурсів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу;1(36)-
dc.subjectорганізаційний механізмuk_UA
dc.subjectфінансовий потенціалuk_UA
dc.subjectреалізація стратегіїuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectоперограмаuk_UA
dc.subjectorganizational mechanismuk_UA
dc.subjectfinancial potentialuk_UA
dc.subjectstrategy implementationuk_UA
dc.subjecttravel agencyuk_UA
dc.subjectoperogramuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ФІНАНСОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeOrganizational mechanism for imlementation of the travel agency financial potential development strategyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article discusses the implementation of the financial development strategy as a set of means required for its accomplishment, including consecutive execution of this strategy, creation of the communication channels, distribution of duties between the parties to the strategic plan, and formation of the system of strategic control. The research analyzes the scientific and methodological approaches used to implement the strategy and form the organizational mechanism of this process within the development of the company's financial potential, based on the use of systemic approach and the concept of strategic change. The paper reveals that travel companies are not able to apply the unified approach to accomplish this strategy, because the process of its implementation is creative and informal. Moreover, it is greatly influenced by the activity of each business. The organizational mechanism of this strategic development embraces a complex of levels, stages, instruments and methods of organizational change. Their systemic application contributes to the development of the company's financial strength. The structure of this organizational mechanism is described as the result of the analysis of traditional and situational methodological approaches to the strategy's formalization and implementation. It centers around the concept of strategic change and seamless cooperation of the target, subject-to-object (injunctive) and process-related (regulatory) subsystems of the developed mechanism. The mechanism allows to pinpoint and implement the strategies aimed at the development of the company's financial resources and its other structural units. In order to simplify the process of coordination of the subjects implementing the strategy in real-time business activities, the operogram for strategic analysis of the financial development is created. It can be used to optimize the duration of this analysis and allocate the company’s resources in the most efficient way.uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf519.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.