Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсовський, О.А.
dc.contributor.authorОсовська, Г.В.
dc.contributor.authorOsovskiy, O.A.
dc.contributor.authorOsovska, G.V.
dc.date.accessioned2017-04-18T12:01:39Z
dc.date.available2017-04-18T12:01:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6216
dc.description.abstractЗ розвитком ринкових відносин, зростаючою конкуренцією посилюється необхідність стратегічного управління як одного з найбільш ефективних і прогресивних засобів управління організацією. У статті висвітлено застосування таких методів дослідження як SWOT-аналіз (при дослідженні сил і слабкостей, виробничих можливостей підприємства і загроз з боку навколишнього середовища), матриць БКГ (при встановленні маркетингових ролей продукції, що випускається), Мак Кінсі (при визначенні привабливості галузі), дерева цілей (при встановленні перспективних напрямків розвитку), а також іншої існуючий відомий інструментарій стратегічного управління. ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод» – підприємство більш ніж з віковими традиціями якості виробництва своєї продукції. Результати SWOT-аналізу дозволили визначити лінії поведінки при дії сприятливих і несприятливих чинників навколишнього середовища. Зараз підприємство перебуває в кращому полі – сили і можливості, тому основними напрямками його діяльності повинні бути вдосконалення техніко-технологічної бази підприємства, розширення асортименту продукції та розширення збутової мережі за рахунок вільних фінансових ресурсів. На підставі проведених розрахунків розроблені основні стратегії розвитку підприємства, практична значущість яких полягає в утриманні конкурентних позицій, як на внутрішньому ринку України, так і зовнішньому міжнародному ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(79)
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІuk_UA
dc.title.alternativeManagement strategy of enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
84.pdf550.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.