Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6102
Title: ОБЛІКОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ ОНОВЛЕННЯ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ ВІДПОВІДНО ДО МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
Other Titles: Accounting providing of statistical analysis of intangible assets renewal under marketing strategy
Authors: Поліщук, І.Р.
Опанасюк, Н.П.
Polishchuk, I.R.
Opanasyuk, N.P.
Keywords: амортизація нематеріальних активів
статистичний аналіз
Issue Date: 2016
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу;2-3(35)
Abstract: Проаналізовано зміст Положень про облікову політику досліджених підприємств, у частині операцій з нарахування амортизації нематеріальних активів за такими критеріями: оцінка при надходженні, визначення строку корисного використання, строк амортизації, ліквідаційна вартість, метод нарахування амортизації, відображення у фінансовій звітності, одиниця обліку, переоцінка, формування справедливої вартості. Наведено характеристику факторів, що впливають на облікову політику, та визначають механізм оцінки повноти та своєчасності оновлення нематеріальних активів. Запропоновано алгоритм вибору методу нарахування амортизації нематеріальних активів. Розширено інформаційну базу статистичного аналізу своєчасності та повноти оновлення нематеріальних активів, у частині розробленої внутрішньої звітності. Запропоновано показники для статистичної оцінки ефективності амортизаційної політики щодо нематеріальних активів. Наведено маркетингові стратегії залежно від стану та обсягу нематеріальних активів щодо нарощення маркетингового потенціалу для безперервності господарської діяльності.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6102
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf286.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.