Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6087
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗамула, І.В.
dc.contributor.authorZamula, I.V.
dc.date.accessioned2017-03-02T12:19:32Z
dc.date.available2017-03-02T12:19:32Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6087
dc.description.abstractОдним із важливих завдань на шляху до міжнародної співпраці для забезпечення сталого розвитку економіки країни є формування необхідної інформації про екологічну діяльність підприємства для задоволення потреб користувачів. Недостатня увага до екологічних зобов’язань істотно впливає на об’єктивність і екологічну ефективність прийняття управлінських рішень. Тому дослідження спрямовано на розробку класифікації екологічних зобов’язань підприємства, яка може бути покладена в основу побудови їх бухгалтерського обліку, що дозволить формувати вичерпну і достовірну інформацію про екологічні зобов’язання підприємства для зовнішніх і внутрішніх користувачів. Під екологічними зобов’язаннями запропоновано розуміти зобов’язання, що виникають у результаті здійснення діяльності суб'єктів господарювання, які впливають на стан навколишнього природного середовища, і при недотримання норм екологічного законодавства тягне за собою компенсацію збитку, виплату штрафів. Запропонована класифікація екологічних зобов’язань підприємства спрямована на управління ними з метою оптимізації їх складу та суми; отримання конкурентних переваг на зовнішньому і внутрішньому ринках, а також залучення додаткових інвестицій, в т.ч. іноземних, через розкриття інформації про екологічні зобов’язання у звітності підприємства. Така класифікація може бути покладена в основу побудови їх бухгалтерського обліку, що дозволить формувати вичерпну і достовірну інформацію про екологічну діяльність підприємства для зовнішніх і внутрішніх користувачів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу;2-3(35)
dc.subjectекологічні зобов’язанняuk_UA
dc.subjectекологічний маркетинг
dc.titleУПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЧНИМИ ЗОБОВ’ЯЗАННЯМИ: ОБЛІКОВИЙ ТА МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХОДИuk_UA
dc.title.alternativeManagement of environmental liabilities: accounting and marketing approachesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf176.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.