Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5138
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВікарчук, Ольга Іванівна
dc.contributor.authorКалініченко, Олена Олександрівна
dc.contributor.authorПойта, Ірина Олександрівна
dc.contributor.authorVikarchuk, O.І.
dc.contributor.authorKalinichenko, O.О.
dc.contributor.authorPoyta, I.О.
dc.date.accessioned2016-10-20T06:55:38Z
dc.date.available2016-10-20T06:55:38Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5138
dc.description.abstractСтаттю присвячено гострим проблемам розвитку освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві, його впливу на модернізацію національної системи освіти. Охарактеризовано процес розвитку освітніх послуг в Україні. Авторами досліджено теоретичні засади поняття «освітній маркетинг», а також значення маркетингової діяльності навчальних закладів у досягнені їх комерційних та некомерційних цілей. Аргументовано висновок щодо необхідності створення концепції надання освітніх послуг, яка має розпочинатися аналізом попиту потенційних клієнтів, вивченням ринку освітніх послуг, дослідженням ринку праці, маючи на меті розвиток та вироблення програм маркетингових заходів. Для цього має бути створена система цільового ринку освіти, невід’ємною частиною якої є формування чіткого профілю ринку за допомогою сегментування. Освітні заклади, з точки зору маркетингу, формують пропозиції, надають послуги у просуванні як освітніх, так і супутніх послуг на ринок. Проте сам ринок освітніх послуг має ряд невирішених питань, що невигідно відображаються на якості наданих послуг. Відкритість системи освіти означає, що визначення її цілей не обмежується державним замовленням, а розширюється потребами в освіті, які привносять учні, їх батьки, учителі; програми задають базовий, тобто необхідний, орієнтир-мінімум, загальне ядро знань, яке відкрите для доповнень, що залежать від культурних, регіональних, етнічних та інших умов.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;3(77)
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК ОСВІТНЬОГО МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІuk_UA
dc.title.alternativeThe development of educational marketing in modern Ukrainian societyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf206.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.