Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5034
Title: ЕТИМОЛОГІЯ ТА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ “КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА”
Other Titles: Etymology and essence of the concept “company’s competitiveness”
Authors: Николюк, Ольга Миколаївна
Nykolyuk, O.N.
Keywords: конкурентоспроможність підприємства
конкурентні переваги
Issue Date: 2011
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;1(55)
Abstract: Проаналізовано різні підходи до визначення поняття “конкурентоспроможність”. Надано авторське трактування конкурентоспроможності підприємства. Виявлено та охарактеризовано джерела конкурентоздатності суб’єктів економічної діяльності.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5034
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
59.pdf787.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.