Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4804
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисюк, А.В.
dc.contributor.authorLysyuk, A.V.
dc.date.accessioned2016-09-16T09:25:39Z
dc.date.available2016-09-16T09:25:39Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4804
dc.description.abstractЗдійснено критичний аналіз наукових публікацій з проблематики облікового забезпечення рекламної діяльності суб’єктів господарювання, що дозволило окреслити напрями дискусійних питань.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;1(19)
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectоблік рекламної діяльностіuk_UA
dc.titleОГЛЯД ПРОБЛЕМАТИКИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СТОРІНКАХ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ПЕРІОДИЧНОЇ ТА НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИuk_UA
dc.title.alternativeReview of promotion problematic issues on the pages of specialized periodic and scientific literatureuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf505.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.