Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4768
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСливка, Я.В.
dc.contributor.authorSlyvka, Ya.V.
dc.date.accessioned2016-09-14T11:25:44Z
dc.date.available2016-09-14T11:25:44Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4768
dc.description.abstractВизначено значення термінів “продаж”, “реалізація”, “збут”, причини підміни поняття “продаж” терміном “реалізація”, проведено розмежування між поняттями “продаж” та „процес продажу”, виділено додаткові витрати на етапах процесу продажу; уточнено завдання бухгалтерського обліку процесу продаж.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;2(20)
dc.subjectпродажuk_UA
dc.subjectоблік продажuk_UA
dc.titleПРОБЛЕМАТИКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕРМІНІВ “ПРОДАЖ”, “РЕАЛІЗАЦІЯ”, “ЗБУТ”uk_UA
dc.title.alternativeProblem of using terms “sale”, “realization”, “selling”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
43.pdf513.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.