Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4724
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоліщук, І.Р.
dc.contributor.authorPolishchuk, I.R.
dc.date.accessioned2016-09-12T11:14:18Z
dc.date.available2016-09-12T11:14:18Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4724
dc.description.abstractОхарактеризовано динаміку основних статистичних показників маркетингової політики маслозаводів України для визначення можливих стратегій їх розвитку за стадіями життєвого циклу бізнесу та способом досягнення конкурентних переваг. Наведено вплив різних підходів до складу витрат на збут відповідно до обраної маркетингової політики на фінансові результати. Запропоновано порядок коригування витрат на збут для забезпечення запланованого обсягу реалізації та оптимального фінансового результату. Запропоновано субрахунки до синтетичного рахунку 93 «Витрати на збут» для відображення розподілу витрат на збут між звітним і майбутніми періодами за фактично реалізованою й нереалізованою продукцією (товари, робити, послуги), що сприяє більш достовірному відображенню фінансових результатів від реалізації продукції (товари, роботи, послуги). За базу розподілу витрат на збут запропоновано використовувати питому вагу реалізованої продукції в загальному обсязі продукції, що підлягає реалізації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;1(34)
dc.subjectстатистичне дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.titleСТАТИСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ: ОБЛІКОВИЙ ВИМІРuk_UA
dc.title.alternativeStatistical research of state of marketing policies: accounting dimensionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.Поліщук.pdf329.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.