Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4716
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗамула, І.В.
dc.contributor.authorZamula, I.V.
dc.date.accessioned2016-09-12T08:58:47Z
dc.date.available2016-09-12T08:58:47Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4716
dc.description.abstractАнтропогенний вплив на навколишнє природне середовище та його наслідки призводять до екологічного дисбалансу природної системи, до руйнування біологічного зв’язку між природою і людиною. Це зумовлює необхідність збереження навколишнього природного середовища від забруднення. Реалізація такого завдання має відбутися в економічних науках. Тому дослідження спрямовано на окреслення місця екологічного маркетингу у забезпеченні досягнення підприємством принципів концепції стійкого розвитку через гармонізацію інтересів товаровиробників щодо отримання бажаної суми прибутку, споживачів щодо задоволення потреб і суспільства в цілому щодо досягнення стійкого розвитку. Визначено завдання екологічного маркетингу як інструмента забезпечення реалізації положень концепції стійкого розвитку у розрізі його складових: економічної, екологічної та соціальної. Окреслено переваги впровадження екологічного маркетингу, який дозволяє здобути певні конкурентні переваги на ринку та сформувати позитивний імідж власної торговельної марки та виробленої продукції серед споживачів. Доведено, що максимальний синтез інтересів економіки та екології є одним із шляхів збереження біосфери та досягнення стійкого розвитку всіх країн і суспільства в цілому.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;1(34)
dc.subjectекологічний маркетингuk_UA
dc.subjectстійкий розвитокuk_UA
dc.titleЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТІЙКОГО РОЗВИТКУuk_UA
dc.title.alternativeEcological marketing as instrument of steady development providinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.Замула.pdf234.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.