Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4699
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаласюк, О.В.
dc.contributor.authorGalasyuk, O.V.
dc.date.accessioned2016-09-05T09:25:36Z
dc.date.available2016-09-05T09:25:36Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4699
dc.description.abstractРозглянуто цінове стимулювання попиту на страхову послугу. Охарактеризовано види страхових продуктів відповідно до пакетного принципу задоволення страхових потреб страхувальників. Визначено комплексний підхід до реалізації страхових продуктів з огляду на їх особливості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(56) Ч.2
dc.subjectстрахові послугиuk_UA
dc.subjectстраховий продуктuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ПРОДАЖУ СТРАХОВИХ ПРОДУКТІВuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the sale process of insurance productsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45.pdf278.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.