Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4637
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрухан, О.Л.
dc.contributor.authorTrukhan, O.L.
dc.date.accessioned2016-08-18T11:08:35Z
dc.date.available2016-08-18T11:08:35Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4637
dc.description.abstractДосліджено зміст та визначено ключові етапи процесу стратегічної діагностики підприємств, які функціонують в умовах нестабільності ринкового середовища.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;3(57)
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.titleЗМІСТ ТА ЕТАПИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeContent and stages of the process of strategic diagnostics of an enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
393.pdf326.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.