Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4626
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагаєць, І.Ю.
dc.contributor.authorNagaets, I.Yu.
dc.date.accessioned2016-08-18T08:43:14Z
dc.date.available2016-08-18T08:43:14Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4626
dc.description.abstractРозглянуто маркетингові комунікації, які використовуються в мережі Internet, окреслено переваги кожного засобу маркетингової комунікації. Проаналізовано інноваційні комунікаційні методи. Розкрито можливості збереження ринкової ніши за умов трансформації споживчої прихильності та інформаційних потоків.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;3(57)
dc.subjectмережа Інтернетuk_UA
dc.subjectонлайн продажаuk_UA
dc.subjectелектронна торгівляuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ ОНЛАЙН ПРОДАЖІВuk_UA
dc.title.alternativeMarketing communications in the system of online salesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
341.pdf286.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.