Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4597
Title: РЕКЛАМА. ПЕРСПЕКТИВНІ ОБ’ЄКТИ РОЗМІЩЕННЯ
Other Titles: Advertising. Advanced placement of objects
Authors: Хасан Алі Аль-Абабнех
Hassan Ali Al-Ababneh
Keywords: реклама
аеропорт
Issue Date: 2016
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;2(76)
Abstract: Стаття присвячена вивченню одного з найважливіших понять та явищ маркетингу – рекламі. Вивчено історію формування сучасної реклами та розкрито основні тлумачення поняття реклами. Наведено дані щодо хронології формування ключових цілей рекламного процесу та виділено основні види класифікації реклами, її призначення та місце у комплексі маркетингу. Викладено класифікацію та зміст основних концепцій маркетингу. Розглянуто потенціал щодо ефективності базових видів рекламних комунікацій та особливості впливу цих рекламних заходів на сприйняття кінцевим споживачем. Особлива увага приділена вивченню окремих перспективних напрямів реклами, а саме рекламі в аеропортах та літаках, тобто приватним випадкам транзитної реклами. Описано виявлені переваги та недоліки зазначеного напряму рекламних комунікацій, а також надано аналіз статистичних даних, щодо ефективності реклами у аеропортах та літаках. Запропоновано вважати такий вид реклами перспективним та ефективним в умовах сучасності, оскільки прослідковується тенденція динамічного збільшення потенціальних користувачів зазначеним видом транспорту і, як наслідок, можна з великою часткою впевненості прогнозувати трансформацію потенційних пасажирів у реальних споживачів досліджуваного виду реклами.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4597
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf187.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.