Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4588
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗамула, Ірина Валеріївна
dc.contributor.authorПримак, Таїсія Сергіївна
dc.contributor.authorZamula, I.V.
dc.contributor.authorPrumak, T.S.
dc.date.accessioned2016-08-16T09:00:33Z
dc.date.available2016-08-16T09:00:33Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4588
dc.description.abstractОднією з внутрішніх конкурентних переваг підприємства є процес формування та використання його фінансових результатів, ефективність яких напряму залежить від управлінського персоналу підприємства. Забезпеченість управлінців достовірною маркетинговою інформацією та використання ними ефективного інструментарію для аналізу конкурентних переваг підприємства є на сьогодні найбільшими проблемними питаннями. Таким чином, виникла потреба дослідження, обґрунтування та вдосконалення організації аналізу фінансових результатів, адаптації його до сучасних умов функціонування суб’єктів господарювання з урахуванням чинників ризику, що можуть вплинути на кінцевий результат обраної стратегії діяльності підприємств. Дослідження спрямовано на вдосконалення організації аналізу фінансових результатів в межах оцінки внутрішніх факторів формування конкурентних переваг при маркетинговому аналізі в умовах використання комп’ютерних технологій. За результатами дослідження згруповано основні етапи організації аналізу фінансових результатів, окреслено послідовність дій на кожному з них, наведено пропозиції щодо розробки плану та програми аналізу фінансових результатів та охарактеризовано можливості програмних продуктів для комп’ютеризації аналізу фінансових результатів діяльності підприємства. Зазначені пропозиції забезпечать економію робочого часу працівників та зниження ступеня невизначеності через отримання необхідної інформації для прийняття рішень щодо управління конкурентоспроможністю підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;2(76)
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ В МЕЖАХ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of Financial Results Analysis within Marketing Research of Competitive Advantagesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf203.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.