Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4584
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравченко, Т.И.
dc.contributor.authorKravchenko, T.I.
dc.date.accessioned2016-08-15T10:12:11Z
dc.date.available2016-08-15T10:12:11Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4584
dc.description.abstractРассмотрено методологические основы формирования организационного механизма управления процессом продвижения инновационной продукции на рынок.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;3(57)
dc.subjectінноваційна продукціяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleКОНЦЕПЦИЯ ОРГАНИЗАЦИОННОГО МЕХАНИЗМА УПРАВЛЕНИЯ ПРОЦЕССОМ ПРОДВИЖЕНИЯ ИННОВАЦИОННОЙ ПРОДУКЦИИ НА РЫНОКuk_UA
dc.title.alternativeConcept of the organizational mechanism of managing the process promoting innovation goods on the marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
284.pdf571.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.