Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4572
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГусєва, О.В.
dc.contributor.authorGuseva, O.V.
dc.date.accessioned2016-08-11T07:39:44Z
dc.date.available2016-08-11T07:39:44Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4572
dc.description.abstractДосліджено фактори, які впливають на середню ціну номерів малих готелів. Побудовано економіко-математичну модель цінової політики регіонального ринку основних готельних послуг. Визначено вплив факторних ознак моделі на результативну ознаку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;3(57)
dc.subjectпідприємства готельного господарстваuk_UA
dc.subjectготельні послугиuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.titleЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ МАЛИХ ГОТЕЛІВ М. ОДЕСИuk_UA
dc.title.alternativeEconomic and mathematical model of pricing policy of Odessa small hotelsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
228.pdf708.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.