Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4541
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисюк, А.В.
dc.contributor.authorLysyuk, A.V.
dc.date.accessioned2016-07-29T12:07:46Z
dc.date.available2016-07-29T12:07:46Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4541
dc.description.abstractЗдійснено аналіз нормативно-правового регулювання рекламної діяльності в Україні в цілому та бухгалтерського обліку витрат на рекламу зокрема з метою виявлення пріоритетних напрямів розвитку даної сфери.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;3(57)
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectнормативно-правові документиuk_UA
dc.titleНОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ОБ’ЄКТА СИСТЕМИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУuk_UA
dc.title.alternativeLegal regulation of advertising activity as an object of the accounting systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
86.pdf364.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.